سلام خانوم بزرگ
اینجور که من حساب کردم شما ده ساله که طلاق عاطفی گرفتی !!!!
چون نگفتی که چند ساله ازدواج کردی حدس میزنم که مثلا 25 سالگی ازدواج کردین در 29 سالگی بچه دار شده و در31 سالگی بینتون اختلاف به وجود اومده .... حدودا ..... بعد شما که 31 سالتون بوده تا امروز که 41 سالتون شده برای بچه صبر کردین .
آیا همون 31 سالگی جدا میشدین بهتر نبود؟
آیا تو 31 سالگی شانس ازدواج نداشتین ؟ هم شما هم همسرتون؟
این شانس زندگی را کی و به چه دلیلی از شما گرفت؟
دید بد به طلاق؟
آیا این ده سال به اون بچه خوش گذشته ؟ یا همش اضطراب داشته؟ مرگ یه بار شیون یه بار بهتر نبوده؟
چرا وقتی اونقدر طلاق بد کردیم و بد نام کردیم که افرادی مثل شما ده سال زندگی در برزخ طی کنند؟؟
آیا امروز هم وقت تصمیم نرسیده؟ بازم ترس؟ 10 سال دیگه شما احتمالا 50 سالتونه بعد میخوای جدا بشی؟
امیدوارم جواب برای این سوالات من فقط ایثار نباشه چون تو این ایثار آنچنان نفعی به کسی نرسیده حتی به بچه شما.









علاقه مندی ها (Bookmarks)