عزیزم پروژه فلفل را رها نکن ، من با این پروژه چند نفر را درست کرده ام ، البته جریمه هم خیلی در کنار فلفل جواب می دهد ، هر بار که حرف بد زد 500 تومان جریمه اش کن البته بابت هر حرف بد 500 تومان یعنی اگر دو حرف زشت را پشت هم استفاده کرد ، میزان برگه جریمه 1000 تومان خواهد بود ، سه حر ف زشت 1500 تومان و....و این پول را حتما مثل یک جریمه نقدی ازش بگیر تا بفهمد چگونه باید قانونمند باشد و درون یک گلدان بریز و نتیجه نوع حرف زدنش را در طول یک روز ، شب به شب جلوی چشم خودش علامت گذاری کن ( خدا کنه گلدان در یک روز پر نشود! ) که اگر هم پر شد اشکالی ندارد. گلدان تا پر نشده نباید خالی شود به طوری که نتیجه عملش را در یک روز ، دو روز و... ببیند و از نتیجه خجالت بکشد ، ظرف چند بار خواهی دید هم پرداخت جریمه 500تومانی به وی فشار می آورد و هم پر شدن گلدان خجالتش می دهد ! در نتیجه او خود متوجه زشتی عملش خواهد شد و سعی می کند تغییر کند ، من مطمئن هستم که موفق می شوی ، چون من با همین روش موفق شدم . " پروژه ای برای بددهن ها " استفاده بهینه از فلفل و جریمه نقدی و گل دان شیشه ای .( اینها باید ابزار کارت باشد ) با این بازی کوچک هم سرگرم می شوید و بازی می کنید و هم از فشار ناراحتی و حساسیت های تو کاسته می شود و نتیجه اینکه یک مسئله جدی را شوخی شوخی و با بچه بازی حل کرده اید !








علاقه مندی ها (Bookmarks)