واقعا این مسائل ناراحت کننده است
اما دلیل تحمل همان است که دوستان گفتنند
و همین طور دید بد به زن مطلقه در جامعه /نداشتن پشتوانه مالی /حرف مردم و...
بعضی زندگیها شده فقط تحمل و تحملوتحمل