واقعا این مسائل ناراحت کننده است
اما دلیل تحمل همان است که دوستان گفتنند
و همین طور دید بد به زن مطلقه در جامعه /نداشتن پشتوانه مالی /حرف مردم و...
بعضی زندگیها شده فقط تحمل و تحملوتحمل
تشکرشده 94 در 50 پست
واقعا این مسائل ناراحت کننده است
اما دلیل تحمل همان است که دوستان گفتنند
و همین طور دید بد به زن مطلقه در جامعه /نداشتن پشتوانه مالی /حرف مردم و...
بعضی زندگیها شده فقط تحمل و تحملوتحمل
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)