سلام دوست عزيز . زندگي ارزش اين همه غصه خوردن را نداره و هر كسي در زندگي اشتباهي بكنه و ظلمي در حق مظلومي بكنه حتماً نتيجه اونو خيلي سخت مي بينه .پس با توجه به اينكه شاغل هستي و توان اداره زندگي را داري و از طرفي زندگي شما با اون آقا غير از توهين و ضرب و شتم چيز ديگري نيست با توسل به قانون از همديگر جدا بشين كه طلاق هميشه نميتونه بد باشه و بعضي اوقات ميتونه راهي براي زندگي بهتر باشه خداحافظ








علاقه مندی ها (Bookmarks)