و در آخر هم عشق يعني اينكه چقدر بده اگه موبايل نداشته باشي ...اونوقت منتظر چي مي موني؟
يا حق
تشکرشده 3 در 2 پست
و در آخر هم عشق يعني اينكه چقدر بده اگه موبايل نداشته باشي ...اونوقت منتظر چي مي موني؟
يا حق
khisebarani (چهارشنبه 02 اردیبهشت 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)