سلا ستاره جان
خیلی قشنگ بود خصوصا" یوسف و زلیخاش.دلم تنگ شد با خوندنش
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
سلا ستاره جان
خیلی قشنگ بود خصوصا" یوسف و زلیخاش.دلم تنگ شد با خوندنش
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
m.mouod (یکشنبه 31 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)