رویا جون خیلی ممنون از راهنماییت...برت ایمیل فرستادم..لطفا ایمیلتو چک کن....دوستان از همتون ممنونم....بازم تنهام نذارید...شما خیلی خوبید.برام دعا کنید ارامش بهم برگرده.
تشکرشده 2 در 2 پست
رویا جون خیلی ممنون از راهنماییت...برت ایمیل فرستادم..لطفا ایمیلتو چک کن....دوستان از همتون ممنونم....بازم تنهام نذارید...شما خیلی خوبید.برام دعا کنید ارامش بهم برگرده.
تشکرشده 21 در 19 پست
سلام دوست خوبم
ببخشید که دیر جواب میدم چون خیلی وقت بود که به این تاپیک سر نزده بودم .
به نظر من این اسمس به معنی این هست که واقعا دوستت داره اما .....
دوست داشتنی که به ازدواج نمیرسه چه فایده ای داره ؟
مطمئنا ایمیلی که دوسته خوبمون رویا بی براتون فرستادن موثر هست , من قبلا شخصیت ایشون رو شناختم و حرفاشون از روی منطق و درست هست .
موفق باشی دوست من , برات آرزوی خوش بختی میکنم .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)