از آشنايي با شما aniعزيز خيلي خوشبخت شدم ... از اينكه منو قابل دونستيد و جواب داديد ممنون و از لطفتون تشكر مي كنم بخاطر دوستي با شما ... سر سبز باشي همچون گلها در بهاران و جاري و پر خروش باشي همچون رود كه با اميد رسيدن به دريا راهي طولاني را طي و سپس با تلاش بسيار به مقصد بيكرانگي مي رسه ... همچون در درخشان و همچون كوه سر بلند باشي ...

كيوان عزيز خوش باور هم هستم كه اگر نبودم مشكل اخير را براي خودم ايجاد نمي كردم شايد خوانده باشيد شايد هم نه عنوان تاپيك نامردي به اين شكل بود ممنون از اينكه قابل دونستيد مهم اين نيست كه كي وارد كاري بشيم مهم اينه كه چطور فعال و درخشان باشيم و پركار ...هميشه معتقدم كه بدي را بايد با خوبي تلافي كرد هر چند كه به نظر بعضي ها اين يعني ديوانگي كه دشمني را با محبت جواب داد من همه را دوست دارم چون تنها با دوست داشتن ديگران مي تونم به دوست داشتن خدا برسم همه چيز در كمال حسن و زيبايي است چرا نبايد تحسينش كنم حتي زماني كه غصه دارم باز وجودم مي تونه سرشار از عشق باشه و محبت چون اگر اينطور نبود هيچ چيز نمي تونست در من تأثير بگذاره و ناراحت يا شادم كنه

از ديجيتال من هم ممنونم هم بخاطر راهنمايي كه پيش از اين داده بوديد ... البته با اجازه قسمتي از ماجراي شما را در يك تاپيك خواندم و خيلي دوست داشتم بدونم كه آخر كارتون چي شد البته آدم فضولي نيستم ولي خوب شايد براي تجربياتم بد نباشه ...
اي دوست بيا تا غم فردا نخوريم ...

و همينطور از pooarot عزيز هم سپاسگذارم از اينكه وقت مي گذاريد و براي راهنمايي دوستان تلاش مي كنيد احساس مي كنم اينجا مثل يه خانه است كه همه اعضاي يك خانواده اند و هر كسي خودش را بر اين داشته با كمك به بقيه اعضا بام اين خانه را پابرجا و سالم نگه داره .... طلوع زيبا و طلايي خورشيد مرا به ياد تو مي اندازد زماني كه از پشت سه تيغ كوه ها سرك مي كشد و روشنايي خود را با مهر و بخشندگي به اطراف مي پراكند و پس از تاريكي شب باز دوباره يادمان مي آورد كه زندگي در جريان است و بايد براي رسيدن به آنچه مي خواهي تلاش كني در حد توانت حتي اگر آن توان تنها برداشتن يك قدم باشد يا زدن لبخندي كه بتواند لبخندي به لب ديگران بنشاند