به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 40
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 آبان 89 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-19
    نوشته ها
    315
    امتیاز
    4,432
    سطح
    42
    Points: 4,432, Level: 42
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 94 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تورا به خدا كمكم كنيد اينجا دارم كبود ميشم راهنمايييم كنيد يكي ب

    داستانت شبیه داستان تخیلی بود
    ببین به نظر کوتاهی از مادر و خالت هست با این موردهای عتیقه ای که واست پیدا کردن
    پسر خاله منم مثه شما بود ولی خالم دختر خیلی خوبی واسش پیدا کرد و الان بهترین زندگی رو در خارج از کشور دارن
    ملاکهاتو دقیق مشخص کن دیگه کار راحت میشه
    این دخترای که دیدی احتمالا از توی تیمارستا ن پیدا کرده بودن

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: تورا به خدا كمكم كنيد اينجا دارم كبود ميشم راهنمايييم كنيد يكي ب

    سلام
    به نظر من شما بايد وقت بيشتري رو براي انتخاب همسر بگذارين .
    يه كمي بيشتر توي ايران وقت صرف كنين و سعي كنين خودتون دختري رو كه با معيارهاتون مطابقت داره انتخاب كنين .
    اگه شرايطتتون رو هم اول ندونن ( اقامت آلمان و ...)بهتره ، چون خيلي ها به خاطر موقعيتتون دلشون ميخواد كه باهاتون ازدواج كنن!
    بحث يك عمر زندگيه! بابا فوقش 6 ماه وقت ميگذاري ولي عوضش 50 سال راحتي !
    موفق باشي !

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 آذر 88 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,411
    سطح
    36
    Points: 3,411, Level: 36
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 100 در 62 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: دوستان به کمکتان نیازدارم!راهنماییم کنیدلطفا!کمک!

    نقل قول نوشته اصلی توسط joker
    سلام
    آقای صدرا اول بذارین یه چیزیو روشن کنم.من تو این تالار جوکرم نبینم باز از این تاپیکا بذاریا;)
    خیلی باحال بود.ولی حالا کلاً چند تا سوال ذهنمو مشغول کرد!اول اینکه چرا رو دختر ایرانی تأکید داری؟اونور هم دختر خوب پیدا میشه!در ثانی اگه هم میخوای حتماً ایرانی باشه تو آلمان ایرانی زیاد هست نمیتونی اونجا پیدا کنی؟ببین به خونوادت بسپر که اگه کسیو پیدا کردن خودشون برن ببیننش بعد اگه پسندیدن معیارهاشو بگن اگه تو هم پسندیدی تلفنی باهاشون رابطه داشته باش و هم با ایمیل بعد که سرت خلوت شد بیا ایران ببینش اگه هم که با حرف زدن باهاش فهمیدی به دردت نمیخوره که هیچی بیخیالش میشی.این خیلی تو ایران مرسومه.ضمناً اون دختری که دنبال قد و پاس و ماشینو...باشه یه ایرانی اصیل نیست بهتره آدم با یه دختر آلمانی ازدواج کنه تا اینا!نمیدونم ولی به نظر من تو ازدواج بهتره آدم اول عاشق یکی شه.عشق هم ایرانیو خارجی نمیشناسه مهم ذات آدماست.به نظرم ازدواج به روش سنتی برای شما مناسب نیست شما گویا خودتونو از اجتماع دور کردین.نظر من اینه که یکم قاطیه جامعه شین و خودتون دست به کار شین.ضمناً نری اونور بگی دخترای ایرانی اینجورینا!باور کن فقط 99% اینجورین بقیشون همه عالین/!;)

  4. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 شهریور 88 [ 22:25]
    تاریخ عضویت
    1387-10-26
    نوشته ها
    85
    امتیاز
    3,820
    سطح
    39
    Points: 3,820, Level: 39
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 130
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوستان به کمکتان نیازدارم!راهنماییم کنیدلطفا!کمک!

    joker jan _kamran aziz pooart sarajan _
    و بقيه دوستان عزيز مرسی از اينکه وقت گز اشتيد درد تنهيه من نيست 11 سال باش سر کردم يا زده سال ديگه هم روش
    درد نگاه دختر ايرانی است که فکر ميکنه پشتوا نش تو زندگيش قد 190 و بقل فراخ شهسترشه
    مرد را نميشناسه به خدا قسم دوست دارم به زوج هايه اينور نگه کنی تا ببينی چطور انتخاب ميکنن
    عزيزان هدف از طرحه آين قزيه اينهه که دختر ايرانی يا داره از اين ور ميافته يا از اونور
    وقتی کبه مرد ميرسه به خاطر اينکه سال ها است که انتزا ر مرد ميکشه به دليل همون هنجا رها ی قلتی که تيه مقاله کا لبد شکافی
    گفتم اول ميخوا هد تما م خواست ها و رويا ها ش را به لحظه قريزه با ملاک هاش را با هم ايه جا
    تو مرد پيدا کنه تموم متخسسين هم ميدنن که قريزه از منطق عشق ،،،،، قوی تره
    و انو قت ميشه 5 دختری که گفتم
    آره البته يکی از تهليل های که برا ی قد هم ميکنن اينه که به دليل اينکه جا مه ايران و ايرا نی از بد از همله ارب
    و ازدوج عربها با ايرانی ها اين مليت به قد کوتاه و چهرهيه اندکی نا زيبا بدليل مسائل ورستی
    تبديل شد اين نگاه امروز ايرانی حاصل عقده مندی ان است
    چرا که در تحقيقا ت ميبينيم که در هيچ جايه دنيا هيچ ملتی به خاطر 10 يا 8 سنت قد
    برا اي يک عشق تصميم گيری نميکنن به جز ايرنی
    البته اهميت به ظاهر در زندگی رزمره ايرانی در همون بهشيه تجمل گری در زندگی
    ايرانی با رز است همه اينها در ايه جا ريشه دارن همه اينها از يک جا ريشه ميگيرن
    به هر حال در بره قد بيشتر اينجا صحبت کنيد خا نم ها ی عزيز مخصوصاً
    مرسی راستی جکر جان بنده تو وبلگ نويسی طنز اينها کوچيکتم داداش چشم دستو ر شما عزيز را
    اتا اعت ميکنم
    ارادت

  5. #15
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوستان به کمکتان نیازدارم!راهنماییم کنیدلطفا!کمک!

    نقل قول نوشته اصلی توسط صدرا

    عزيزان هدف از طرحه آين قزيه اينهه که دختر ايرانی يا داره از اين ور ميافته يا از اونور
    درود به نوشتار زیبای شما.واقعا"از خود بیخبرن و با این افکار وملاکها به ناکجا میرن!!!
    سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
    _____________________________

    مجله علم ورزش

  6. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اردیبهشت 88 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1387-10-17
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    3,707
    سطح
    38
    Points: 3,707, Level: 38
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 93
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوستان به کمکتان نیازدارم!راهنماییم کنیدلطفا!کمک!

    سلام
    صدرا جان مرسی از نظرات قشنگت.در ضمن نه دیگه حالمو گرفتی با تاپیکت دیگه روحیه ی طنزم به باد رفت!زمینم زدی صدرا!کمرم شکست!
    آره صدرا جان از شوخی بگذریم خیلی این حرفا رو از کسایی که اونور بودن شنیدم.صدرا جان کاش از ابتدایی دختر و پسر رو جدا نمیکردن من یه تاپیک در مورد این موضوع نوشتم.واقعاً دخترای ایرانی نه تنها در این مورد بلکه در بسیاری از موارد دیگه هم عقب نگه داشته شدن.حتی معیارهای زندگی خودشون هم داغونه چه برسه به زندگی مشترک.البته ما پسرهای ایرانی هم همینطوریم ولی نه به این شدت.صدرا جان تازه برو خدا رو شکر کن از تو بهونه ی قد گرفتن اونم تازه قد 170 اصلاًکوتاه نیست.خیلی ها به خاطر مسائل مالی مشکل ازدواج دارن.خودت بهتر از من میدونی در غرب دو تا جوون پا به پای هم زندگی رو میسازن و هیچکدوم سربار دیگری نمیشن.اونجا مردم با تلاش سعی میکنن به همه چیز برسن و زندگی رو واقعی میبینن. اما اصلاً معنی زندگی در ایران بد جا افتاده.جوان های پولدار به مال پدر تکیه میکنن و اصلاًمعنی استقلال رو درک نمیکنن.اونهایی هم که ندارن جای خود.معنی تلاش برای رسیدن به هدف از بین رفته و مردم همه چیز رو رویایی و آماده میخوان.میگم تازه ظاهر همسر یکی از این موارده!آره راست میگی اونا یه عمر از پسرا دور بودن و حالا میخوان همسرشون همونی باشه که تو فیلمای هالیوودیه!چون خودشون تجربه ی برخورد با جنس مخالف و زندگی با جنس مخالف رو ندارن و همه رو از تو فیلما در میارن.ممکنه خیلیهاشون دوست پسر هم داشته باشن اما تجربه ی تحصیل با پسرها و دوستی عادی باهاشون و قاطی شدن با اونهاست که میتونه در مورد جنس مخالف به اونها دید بده نه صرفاً شروع شناخت جنس مخالف با رابطه ی عاطفی!

  7. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 02 اردیبهشت 91 [ 11:29]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    281
    امتیاز
    5,227
    سطح
    46
    Points: 5,227, Level: 46
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 123
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    420

    تشکرشده 402 در 153 پست

    Rep Power
    46
    Array

    RE: دوستان به کمکتان نیازدارم!راهنماییم کنیدلطفا!کمک!

    آقا صدرا فقط یک مطلب!
    یکی از اقوام ما در سال 1369 برابرسال 1990میلادی در سن سی سالگی با تحصیلات عالیه از آمریکا امدند ایران برای اقامت وازدواج وکار ،در کار بسیار موفق شدند ثروت بسیار دارند ولی هنوز ازدواج نکردند در حالی که بسیاری دیگر از اقوام ما آمدند ازدواج کردند وزندگی خوبی دارند وبرخی حتی ازدواج کردند وبه همراه زنشان به خارج برگشتند وزندگی خوبی هم دارند ولی هیچکدام موفقیت شغلی ایشان را ندارند شاید علت اینست که خدا همه چیز را به یک نفر نمیدهد!شاید اگر فامیل ما عشقی که به کارش داشت به ازدواج داشت بهتر بود !
    وشاید.... ولی ما در ایران میگوییم تا قسمت چه باشد که امیدوارم قسمتت یک دختر خوب وفهمیده ایرانی باشد

  8. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 تیر 94 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1387-7-07
    نوشته ها
    327
    امتیاز
    7,417
    سطح
    57
    Points: 7,417, Level: 57
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    782

    تشکرشده 791 در 202 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: دوستان به کمکتان نیازدارم!راهنماییم کنیدلطفا!کمک!

    صدرا عزيز سلام...
    ببخشيد اما من بعد از اينكه مثل دوستان خنديدم . هنوز باورم نميشه!
    واقعا همشون اينجوري بودن كه نوشتي؟؟؟
    بهرحال صدراي عزيز اميدت رو از دست نده ... به نظر من معيارهاي خوبي رو واسه خونوادت مشخص نكردي...
    كمي ديدت رو عوض كن و اينبار معيارتو دختري قرار بده كه پايبندي به شوهر آينده اش واسش از هرچيزي مهمتره....
    هنوز هم توي دختراي ايروني پيدا ميشن دخترايي كه همه هم و غمشون همسرشونه ...
    دنباشون توي ماشين آخرين مدل و فشن و زرق و برق نگرد.... بدنبال دختري برو كه از ثروت حقيقي يعني خدا لبريزه...
    بدون توي دختراي ايروني هستن هنوز دخترايي كه از نه از اين ور بوم افتادن نه از اونور...
    چشم دل بگشا يارا.... قد؟؟؟ قد و هيكل يك زندگي رو ميسازه يا عشق و همدلي؟؟؟
    گرچه حتي شنيدن اين تفاسير از همجنس هاي خودم توي اين دور و زمونه بسيار ناراحت كننده است اما واست آرزوي موفقيت ميكنم شما هم توكلت به خدا باشه و معيارت زيبايي درون .... سيرت زيبا نه صورت زيبا....
    موفق باشي صدراي گرامي....

  9. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 مرداد 90 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-6-10
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    6,299
    سطح
    51
    Points: 6,299, Level: 51
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 85 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوستان به کمکتان نیازدارم!راهنماییم کنیدلطفا!کمک!

    سلام صدرای عزیز

    راستش دلم نیومد نظرمو ندم . فکر نمی کنم از لحاظ قدت مشکلی واسه ازدواج داشته باشی چون 170 کوتاه نیست و خوبه . برای انتخاب دختری که به دردت بخوره به نظر من سعی کن یه کسایی معرفشون باشن که عقایدت بهشون شبیه هست مثلاً دخترخاله ات ( به عنوان مثال عرض کردم ). احیاناً خواهر نداری ؟؟ فکر می کنم خواهرا بهتر می تونن واسه داداششون زن انتخاب کنن . اگر هم به نظرت هیچ کس نمی تونه یک فرد ایده آل واست پیدا کنه و حتماً می خوای با دختر ایرونی ازدواج کنی یه مدت بیا ایران زندگی کن و خودت سعی کن با کسی آشنا شی . کار سختی نیست یه کم زمان می بره . مطمئناً مواردی که به شما معرفی شدن خوب نبودن و این دخترا در اقلیتن . همچنین فکر می کنم تحصیلات درست و حسابی نداشتن .

    به طور مثال من خودم الان هم درس می خونم هم تو یه استخر فعالیت می کنم . عقاید اطرافیانم تو دانشگاه با کسایی که تو استخر باهمیم خیلی فرق می کنه ، تفریحاتشون ، علایقشون اینارو گفتم که بدونی محیط زندگی و شغلی یا تحصیلی رو طرف خیلی تاثیر داره و با توجه به خصوصیاتی که مد نظرته از یه قشری تو همون مایه ها دختر انتخاب کنی تا مجبور نشی با 5 نفر که نفر آخر خیلی شوت بوده صحبت کنی و تفاهم پیدا نکنی .

    فکر نمی کنم انتخاب یه مورد واسه ازدواج خیلی سخت باشه مهم تر اون شناختیه که قبل ازدواج باید نسبت بهش پیدا کنی تا خدای نکرده پشیمون نشی .

    امیدوارم موفق باشی .

  10. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 شهریور 88 [ 22:25]
    تاریخ عضویت
    1387-10-26
    نوشته ها
    85
    امتیاز
    3,820
    سطح
    39
    Points: 3,820, Level: 39
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 130
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تورا به خدا كمكم كنيد اينجا دارم كبود ميشم راهنمايييم كنيد...

    كاترين جان ببخشيد عصباني ات كردم به پيغامت نگاه كن چرا اينقدر عصباني؟اون ها ادم بودن دركشون از مرد و زندگي اينقدر بود


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. می خوام برم مشاور. راهنماییم می کنین دوستان ؟
    توسط meinoush در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 اردیبهشت 94, 18:46
  2. دوستان خواهشا خودتون رو جای من بذارید و راهنماییم کنین.
    توسط abani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 16 فروردین 94, 08:12
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 فروردین 94, 19:00
  4. دوستان همدردی خواهشا راهنماییم کنین - ali9999 هستم
    توسط ali9999 در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 25 خرداد 93, 04:57
  5. نمی تونم تصمیم بگیریم لطفا دوستانی که ارشد خوندن راهنماییم کنن
    توسط deniz90 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 10 اسفند 92, 22:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.