با سلام و خسته نباشید من چند روز پیش مشگلم رو بیان کردم و جوابی رو رو هم دریافت کردم ولی الان بدجوری بهم خوردم من دوباره به سمت کس مورد علاقه ام رفتم و در مورد پیشنهاد دوستی و آشنایی از او سوال کردم و او به من گفت که فعلا فکر نکرده است و من هم به گفتم که اگه ممکنه با هم در جایی بدون استرس و مشغله کاری با هم صحبت کنیم البته این حرف اول پیشنهاد او بود ولی ایشون فعلا منو بلاتکلیف گذاشتن و زمانی رو مشخص نکردن و نمی کنن و به من گفتن که شما هم فکر کنید بعدا پشیمون نشید معنای این حرف چیست اگه ایشون جواب منفی تو فکرشون است ایا با این فکر و حرف گفتن می خوان منو پشیمون کنن تا با این روش من زیاد از جواب ایشون ناراحت نشم یا ایشون اصلا از من شناختی ندارن اگه ندارن مصلما همین طور است پس چرا برای یک مذاکره و صحبت منطقی این قدر لفت میدن یا اینکه ایشون با این افکار و حرکات ضدو نقیض می خوان منو تو چالش بکشن که چقدر من به ایشون علاقه مند هستم حالا یک مسئله اگه ایشون قبول هم کردن و به من گفتم هدف از این آشنایی چی است آیا می خواین ازدواج بکنید یا وقت بگذرونید من که دوست دارم آشنا بشم و با عقاید ایشون آشنا بشم ولی خوب چه جوابی بدم در این حال هم شرایط ازدواج هم ندارم ایشون نمی گن برو وقتی شراط مساعد بود اون وقت بیا یا ایشون منتظرن که یک خواسگار بیاد برای ایشون و بعده 1 ماه اشنایی با ایشون به ایشون جواب مثبت یا منفی بدن و اعتقادی به این جور آشنایی ها نداشته باشن به نظر شما چی کار کنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)