السلام عليكم
به به آشتي كنونه
من هم به نوبه خودم اين سيره حسنه و خوي نيكوي جناب سيد محمد رو اجر مي نهم و از ايشون و ساير دوستان خوش اخلاق تشكر مي كنم، از دوست عزيز جناب gaza هم خواهشمندم اگه اين تاپيك رو مطالعه مي كنند به تالار برگردن و صورت دوستشون رو ببوسن و آشتي كنن
چه خوبه از سيره پيامبر بزرگمون و ائمه والا مقاممون درس بگيريم و گذشت و ايثار رو هميشه سر لوحه كارامون قرار بديم .
انشاءالله![]()











پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)