سلام
ممنون از راهنمایی همه دوستان. الان 3ماه از اون اتفاق میگذره اوضاع هیچ تغییری نکرده مامانم عصبی شده و کلی هم به برادرم می رسه اما برادرم اونقدر گستاخه که حتی داره از کنار مادرم رد می شه روشو برمی گردونه طرفه دیگه ! داییم با عروس و داماد دیگش رابطه خوبی ندارن و ما فقط با اونا در تماسیم اونا هم می گن داییمو زنش کلی محبت الکی بهش می کنن وهمش از پدر و مادرم بدگویی میکنن و داداش بی غیرتم همراهیشون می کنه .مامانم داره دق می کنه حتی اشک بابام رو هم دیدم کلی دلم اتیش گرفت .من نمی دونم باید چیکار کنمو ابروی منم برده و کلی به دروغ در مورد همسرم باهاشون حرف زده. منم ازش خیلی بدم اومده نه تنها من بلکه کل فامیل. اطمینان دارم که داداشمو ازمون گرفتن .