سلام
خیانت شاخ و دم نداره
این کار خیلی کار کثیفیه . بدبخت اون نامزدت .من قبل از نامزدی به شما گفتم تا دوست پسرت رو ول نکردی ( از نظر احساسی ) به اون آقا جواب نده . شما رفتی و جواب مثبت دادی بعد اومدی گفتی محبت نمیکنه . حالا معلومه مشکل از خود شماست که به این راحتی هوایی میشی .
توی تاپیک خیانت بزرگ هم گفتی این خیانت نیست .آدم میتونه فراموش کنه . بنظرم اون نامزد بدبخت و از همه جا بیخبر را رد کن بره و برو پی همون قبلی . شاید اون نامزدت نفهمه دوباره با دوست پسر قبلیت رابطه برقرار کردی ولی خدایی که اون بالا هست همه چیز را میبینه و جزای هر کاری را هم میده .

http://www.hamdardi.net/showthread.php?tid=4655&page=1