اروم باش و تو این مدت به اون اقا هم حرفی نزن ..صبر کن ببین دوستت جقدر صادقه ...اگه بعد از مدت تعیین شده بازم عذر و بهونه اورد دیگه بهش فکر هم نکن و برو دنبال زندگیت ..خودتو درگیرش نکن ...
تشکرشده 289 در 103 پست
اروم باش و تو این مدت به اون اقا هم حرفی نزن ..صبر کن ببین دوستت جقدر صادقه ...اگه بعد از مدت تعیین شده بازم عذر و بهونه اورد دیگه بهش فکر هم نکن و برو دنبال زندگیت ..خودتو درگیرش نکن ...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)