اروم باش و تو این مدت به اون اقا هم حرفی نزن ..صبر کن ببین دوستت جقدر صادقه ...اگه بعد از مدت تعیین شده بازم عذر و بهونه اورد دیگه بهش فکر هم نکن و برو دنبال زندگیت ..خودتو درگیرش نکن ...