دوست عزیز ما اینجا هیئت دولت نیستیم که تصمیم بگیریم و تصویب کنیم که خانمهای خانه دار حقوق بگیرند وبازنشته بشن شما احتمالا مجردی که متوجه نیستی با یک حقوق زندگی اداره نمیشه ، ضمن اینکه خانمها هم حق حضور در اجتماع رو دارند چون کار علاوه بر مسئله مالی مسائل اجتماعی رو هم شامل میشه ، دوست عزیز یک سیب هر چهقدر هم خوش عطر باشه شما حاظری گاز زده کس دیگرو گاز بزنی ، من در مسائل شرعی دخالت نمیکنم ولی شما اگه بدانی دست شریکت تو دست کس دیگس آیا حاظری دوباره اون دستو لمس کنی پس یک خانم حق داره این حس رو داشته باشه فکر نمیکنم ادامه این بحث غیر از متشنج کردن جو تالار نتیجه دیگه ای داشته باشه ( امیدوارم ناراحت نشی که رک گفتم)








علاقه مندی ها (Bookmarks)