سلام دوست گرامی. ممنون .موضوعات جالبی رو عنوان کردین.مفید بود.
اون دوخط آخر هم که ......دوستان بارها در تالار راجب به این مسائل بحث کردن .اگر در جریان باشید.
مشخصه که در جامعه کنونی ؛جوانان آگاهی و مهارت لازم جهت ازدواج رو ندارن که هیچ به ندرت پیش میاد که پیگر اون باشن تاهدف خود از ازدواج رو مشخص کنند و همینطور ملاکها و انگیزه صحیح.و همچین آماری هم بعید نیست .از آمار طلاق تا حدودی میتوان به ازدواج ظاهري و سطحي پی برد.