سلام
خانوم پانته آ ما هرچی میگیم شما از لکه ی ننگ حرف میزنین بابا کدوم لکه ی ننگ؟این حرفا چیه؟شما حتماً باید از یک روانپزشک کمک بگیرین.آیا پیش روانپزشک رفتین؟[/align]
تشکرشده 3 در 3 پست
سلام
خانوم پانته آ ما هرچی میگیم شما از لکه ی ننگ حرف میزنین بابا کدوم لکه ی ننگ؟این حرفا چیه؟شما حتماً باید از یک روانپزشک کمک بگیرین.آیا پیش روانپزشک رفتین؟[/align]
تشکرشده 992 در 530 پست
جبران اشتباهات تاوان سختي دارد اما مي توان زندگي را از نو ساخت. شايد به كيفيت اول نباشد اما باز هم مي توان ساخت. بايد خانواده را از اين جريانات با اطلاع نمود. هر چند كه باعث رنجش خاطر خانواده و يا درگيري مي شود اما آنها بهتر مي دانند كه چطور مي توانند مشكل پيش آمده را رفع م رجوع كرده و صلاح خانواده و دختر را در نظر بگيرند.
تشکرشده 34 در 22 پست
سلام
یه هر باید یه کار سازنده کرد. بلند شو دیگه پانته آ. یک تکونی بخور.
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
پانته آ باید جدا مشاور بروی ، مرور کرد ن این خاطره در شرایط فعلی به تو کمک نمی کند ، اتفاقی افتاده ، دنیا که به آخر نرسیده ، ارزش انسانها به این چیزها نیست ، اتفاقی افتاده ، نباید می افتاد ، تو هم نمی خواهی دختر بدی باشی ، پس راهت را انتخاب کن ، هر چی که بوده در یک مقطع ای در زندگی تو این مسائل بود و امروز نیست ، مشاور مشاور مشاور یادت نرود
تشکرشده 10 در 5 پست
سلام به دوستان
تشکر تشکر
من به هیچ وجه این مسئله را به خانواده ام نخواهم گفت چون باعث خون و خونریزی می شود و مطمئنم که خانواده به دیده بد به من نگاه خواهند کرد و مطمئنم که اون اقا را هم نمی گذارند آب خوش از گلویش پایین بره من اگه می خواستم آبروریزی بشه می رفتم و از دستش شکایتمی کردم ولی این کار را به صلاح خودم نمی دونستم و می خواهم این راز را برای همیشه در خودم بگنجانم و اطرافیان به هیچ وجه از این موضوع با خبر نشوند ولی دوست دارم شما من و راهنمایی کنید که این قضیه را هر جور شده هضم کنم و در رابطه با روانپزشک می ترسم این قضیه را پیگیری کنه و آبروریزی بشه هر چند که دکتر محرم ادمهاست ولی می ترسم از آبروم می ترسم ابروی آدم از همه چیز مهمتره .
تشکرشده 34 در 22 پست
سلام
شما که هرکی هرچی میگه باز حرف خودت رو می زنی؟!
تشکرشده 10 در 5 پست
سلام آقای صدامد
من حرف خودم و نمی زنم من میگم اگه اینطوری می خواستم راهنمایی بشم خودم می دونستم من نمی خواهم آبروریزی بشه آبروی آدم که آب جوی نیست
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
پزشک امین است خیالتان راحت باشد ، مورد شما به لحاظ پزشکی به مشاور ربط دارد نه حقوقی و قانونی و اساسا مشاوران چنین وقتی ندارند که مسائل را به لحاظ قانونی هم پیگیری کنند . مطمئن باش
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام
از اساس اولیه و زیربنایی مشاوره و ... اصل رازداری و محرمانه بودن اسرار درمانجو هست.
لذا به هیچ وجه این نگرانی وجود ندارد.
همچین اگر خیلی حساس هستید. به مركزی كه مراجعه كردید،نیاز نیست كه مشخصات خود را تكمیل و دقیق بدهید.
اینطوری صددرصد خیالتون راحت می شود.
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
همدل ها و هم درد هاي عزيزم به عنوان عضو جديد اين تالار مطالبي به نظرم مياد كه بهتر ميبينم گوشزد بشه:
1 جوكر عزيز بحث اون خانم هايي كه شب و نصفه شب اماده تجربه سكس هستند با كسي كه با فرد مورد علاقش سكس داره به كلي متفاوته و اصلا قابل مقايسه نيس
2 به قول 1ي از دوستامون ميشه براي رهايي از عذاب وجدان صادقتنه مشكل رو به شخصي كه مايلي باهاش ازدواج كني بگي
3 با توجه به اينكه مغز پسر وقتي درگير سكس ميشه از كار ميفته امكان داره كه اصلا متوجه نبودن پرده نشه!!!!
4 در صورت عمل ترميم حتما و حتما به طرفت بگو
5 حتي بعد از ترميم هم (اگه طرفت ماهر) باشه ميتونه از روي اسكار برجسته ي محل ترميم دستت رو بخونه و ..... پس صداقت يادت نره
6 در نهايت از اتفاقي كه نبايد پيش ميومد ولي شده درس بگير و به راحتي به كسي اعتماد نكن ولي تا شقايق هست زندگي بايد كرد و نبايد اميدت رو از دست بدي هر دردي درماني داره جز مرگ به زندگي ايندت فكر كن مشكل رو از ايني كه هس بزرگتر نكن
خوش باشي
سبز باشي
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)