به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 21 از 47 نخستنخست ... 11121314151617181920212223242526272829303141 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 201 تا 210 , از مجموع 466
  1. #201
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: بدرود

    سورناي عزيز
    حالا من تا بهتون امتياز دادم مي خوايد بريد! ‌ ديدم کمتر از دوماه بيش از 1000ارسال داريد ، اين يعني خيلي وقت مي ذاشتين توي تالار ، مي خواستم جلوي "بيش فعال" بنويسم اميدوارم "گيرپاچ" نکنين ! گفتم نفوس بد نزنم.
    هميشه معتقد به اين بودم رهرو آنست که آهسته وپيوسته رود
    حالا اگر اولويت مهمتري ندارين بازم وقت بذارين و به دوستان سر بزنيد.
    هرجا هستين موفق باشين

  2. #202
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 تیر 94 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1387-7-07
    نوشته ها
    327
    امتیاز
    7,417
    سطح
    57
    Points: 7,417, Level: 57
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    782

    تشکرشده 791 در 202 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: بدرود

    سورناي عزيز و گرامي....
    بسيار غمگين شدم .... من هميشه به عقايد شما احترام گذاشته و ميگذارم... اما...
    چرا اينجوري و الان؟؟ ...
    اميدوارم تصميمتان عوض شود و باز هم اينجا بمانيد....
    در واقع اين يك درخواست از شماست....

  3. #203
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 بهمن 87 [ 22:53]
    تاریخ عضویت
    1387-10-12
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    3,385
    سطح
    36
    Points: 3,385, Level: 36
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بدرود

    سلام
    نام کاربری غزه با توجه به موقعیت زمانی ای که پیش اومد انتخاب شد و غزه شد متولد غزه !
    اما این غزه موفق نبود که حمایتی را واسه غزه بخره و فقط جو این تالار را خراب کرد و بحث بیهوده راه انداخت . هدف چیز دیگری بود اما ...
    همه کاربرهای تالار من را حلال کنند .
    خدانگهدار

  4. #204
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 اردیبهشت 88 [ 23:58]
    تاریخ عضویت
    1387-10-26
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    3,502
    سطح
    37
    Points: 3,502, Level: 37
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 14 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بدرود

    اه، آقا کجا؟ همه که دارن میرن؟! غزه جان من باهات کار دارم. بحث تو با سدممد من رو خیلی توی فکر فرو برد. یه تلفنی، آیدی یاهوئی چیزی بده بیشتر با هم در ارتباط باشیم.
    اگر راه تماسی بدی ممنونت میشم.
    اگر بری هم میگم : خدا پشت و پناهت همشهری...
    چو از این دیار وحشت ، به سلامتی گذشتی***به شکوفه ها ، به باران، برسان سلام مارا

  5. #205
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 19 اردیبهشت 88 [ 21:15]
    تاریخ عضویت
    1387-10-26
    نوشته ها
    233
    امتیاز
    3,814
    سطح
    39
    Points: 3,814, Level: 39
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 34 در 22 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: بدرود

    نقل قول نوشته اصلی توسط gaza
    سلام
    نام کاربری غزه با توجه به موقعیت زمانی ای که پیش اومد انتخاب شد و غزه شد متولد غزه !
    اما این غزه موفق نبود که حمایتی را واسه غزه بخره و فقط جو این تالار را خراب کرد و بحث بیهوده راه انداخت . هدف چیز دیگری بود اما ...
    همه کاربرهای تالار من را حلال کنند .
    خدانگهدار
    برادرم سلام.
    توی یکی از تاپیک ها دیدم خداحافظی کرده ای. و از این قضیه ناراحتم. چرا قصد داری تالار رو ترک کنی؟ اگر بخاطر منه، و بخاطر برخورد ظاهرا بد و تندی که با نظراتت کردم، خواهش می کنم تو نرو. من خواهم رفت.
    اگر لازم باشه یک تاپیک باز می کنم و به همه اهالی این تالار اعلام می کنم که من از برادر باغیرتم که تو هستی در برابر همه دوستان حاضر و غائب عذر می خوام که ناراحتش کردم و تندی کردم باهاش.
    تو، جوانی های منی. خیلی سختی کشیدم تا چیزهائی بدست آوردم. و خیلی از وقت و روزهای زندگیم رو دادم که حقایقی رو کسب کردم. این حقایق مال من نیست، مال همه انسانهای بیدار، وجدان های پاک و برادران غیوری چون توئه که لازمش دارن.
    ابزار دستشونه، سلاح دفاعشونه، سپرشونه، شمشیرشونه...
    من سعی کردم با رفتار آئینه وارم، بد بودن برخی چیزها رو بهت نشون بدم. بد بودن برخی از صفاتی که بخاطر جوانی و پرشوری در تو هست، کما اینکه در من هم بوده. خواستم به تو راه درست بحث کردن رو نشون بدم. چیزی که من نیز از باتجربه ترها آموختم و همین آموزش ، ایجاد حقی بر گردن من کرد که در اختیار برادران کم تجربه ترم قرارش بدم.
    متاسف می شم اگر بری. و تمام تلاشم رو می کنم برای اینکه بمونی، تا با هم برادرانه بحث کنیم، برادرانه تحلیل کنیم، برادرانه دوست و دشمن رو تشخیص بدیم و حقیقت های پنهان و خاموش رو با هم پیدا کنیم.
    باغیرت، اگر بری دشمنانمون خوشحال می شن. خوشحال که دوتا بچه شیعه انقدر زدن توی سر هم که هرجفتشون کم آوردن! اون یکی از ناراحتی رفت، این یکی از وجدان درد لالمونی گرفت!
    نمی خوام اینطور بشه. و نباید بشه.
    این نوشته رو بعنوان پیام برات فرستادم، گفتم شاید نخونی. توی تالار هم چسبوندمش. تا هم تو بفهمی که احساس من نسبت به تو چی بوده و هست، و خواهد بود، هم کسانی که چشم ندارن ببینن که ما با هم برادریم و هم وطنیم و دوستیم و هم خانواده، چشمهاشون از کاسه در بیاد.
    نرو، اگر لازمه من برم تا بمونی بگو، خواهم رفت. و هر کار دیگری خواهم کرد تا بفهمی که هرچه نوشتم و گفتم به دلیل اهمیت و ارزشی که برای تو و افکارت قائل بودم بوده و هست، و انشاالله خواهد بود.
    هرکجا هستی در پناه حق باشی،
    از من ناراحت نباش گرامی،
    در انتظار جوابت هستم:
    برادرت sedmammad

  6. #206
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 خرداد 88 [ 10:21]
    تاریخ عضویت
    1387-9-13
    نوشته ها
    175
    امتیاز
    3,661
    سطح
    38
    Points: 3,661, Level: 38
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 27 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بدرود

    آقای سورنا-آرمان
    من همیشه از دیدگاه منطقی و خوب شما استفاده میکردم. قدرت تجزیه و تحلیل شما خیلی به من کمک کرد.
    امیدوارم هرجا که هستید موفق باشید و بتونید به چیزی که میخواهید برسید.

  7. #207
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 آذر 90 [ 20:13]
    تاریخ عضویت
    1387-6-04
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    3,294
    سطح
    35
    Points: 3,294, Level: 35
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بدرود

    برو بچ فنی هیچوقت کم نمیارن !
    من بسیاری از پست های شما رو خوندم و از تفاوت نظر شما با سایرین (و بعضا خودم ) بسیار لذت برده و آموخته ام.
    اگر علت رفتن شما "اختلاف نظر با سایرین" و ناخرسندی از "درک نشدن" هست ،لطفا از نظرت مبنی بر رفتن صرف نظر کن.دوست خوبم پویایی و دینامیسم در محیطی که تنوع (تزاحم، تضاد...) وجود داره شکل می گیره و دیدگاه های غیر ارتدوکس شما ، گرادیان میدان نظرات رو به طور چشمگیری افزایش میده!!

  8. #208
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: بدرود

    سلام بر دوست عزیز و برادر بزرگوارم سورنا.....
    دوستی که بدون هیچ ترسی و با تمام شجاعت قاطعانه حرف هایش را می گوید....
    بزرگترین و زیباترین ویژگی شما هم بیان حقایق بدون هیچ ترسی است.... دوست عزیز درست هست که بیشتر اعضای این تالار را خانوم ها تشکیل می دهند و بیشتر آن نیازمند همدردی هستند اما دوست گرامی شما همدرد خوبی هستید ........
    شما تجربیات زیادی دارید......
    می دانم با چه دیدی به مسله نگاه می کنید ولی این راهش نیست.... بمون.... خواهش می کنم ... من وهمه اعضای تالار همدردی به حضور شما نیازمندیم.... برادر کوچک "نقاب"

  9. #209
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 آذر 90 [ 09:03]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    1,274
    امتیاز
    12,573
    سطح
    73
    Points: 12,573, Level: 73
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 277
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,481

    تشکرشده 3,465 در 1,036 پست

    Rep Power
    146
    Array

    من هم دارم میرم ، خداحافظ همگی

    سلام دوستان
    مدتی در بین شماها بودم و چیزهایی یاد گرفتم از همتون ممنونم اما الان باید ترکتون کنم شاید برای همیشه شایدم موقتی چون خودمم نمی دونم.اما امیدوارم مشکل شاد و رویا حل بشه و به جمعتون برگردن.شاد مشاور خیلی خوبیه و وجودش برای تالار مفیده.از تموم کسایی که تو این مدت از من رنجیده خاطر شدن معذرت می خوام و از همتون حلالیت می طلبم .ثمین عزیزم هم نگران نباشه چون من قرار بود آبجی اون باشم.بجز من خانومهای دیگه ای هم هستن که حتما" تنهات نمی ذارن.منوببخش که نتونستم کمکی بهت بکنم و آخرش همنگفتی که مشکلت چی بود؟امیدوارم همه دوستان موفق و سلامت باشن.
    از آقای عرفان و عارف و آرمان 26 به خاطر گذاشتن تاپیکهای مورد علاقه من خیلی خیلی سپاسگزارم.یه تاپیک نیمه تموم دارم که اونم نمی تونم تموم کنم( عملیات های دفاع مقدس رو میگم).
    دوستتون دارم
    فایل های پیوست شده
    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

  10. #210
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 اردیبهشت 88 [ 10:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-05
    نوشته ها
    477
    امتیاز
    6,023
    سطح
    50
    Points: 6,023, Level: 50
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 45 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من هم دارم میرم ، خداحافظ همگی

    m.mouod عزيز
    شما چرا؟


 
صفحه 21 از 47 نخستنخست ... 11121314151617181920212223242526272829303141 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 04 مهر 93, 23:28
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.