سلام !
من فکر میکنم این خیلی خوبه که شما میخواین با پدرتون دوست و راحت باشین ولی این موضوع به طور کامل ناشدنیه (به خاطر فاصله سنی و تضاد نسلها و...)پدرتون میخواهد شما بهترین باشین و این بهترین گاه بسیار آرمانی و ناشدنیه ولی...
تا حدودیش امکانپذیره.اینکه مثلا در ظاهر باید ونبایدهاشو در موارد که منطقی میبینید حفظ کنید و از هر فرصت مناسبی که پیش میاد برای اثبات درستی عقیدتون تو مواردی که ازش مطمئنید از طریق خودتون و بقیه !..بهتره که بقیه بیشتر بگن!واسه اینکه پدرتون نگه: اینی که تو بهش معتقدی مورد قبول بقیه ای تو سن و سال خودش نیست!بهشون استفاده کنید تا مثل یه مرد روی شما حساب باز کنن.
ودر آخر براتون آرزوی صبر میکنم. چون ما خودمونم تو خونواده های داریم زندگی میکنیم که به درستمون هم وسواس به خرج میدن چه برسه به اینکه اشتباه کنیم!!!
موفق باشید!