سلام maryam2007
راهنمایی دوستان عالی هست...
زندگی که از اول با تردید و پس و پنهون کاری شروع بشه.... خیلی آینده اش روشن نیست....
مگر کسی می خواهد کار خلافی کنه....
ازدواج یک حق طبیعی هست....
از طرفی 5 ماهم همدیگر را یواشکی شناختند وقتش که دیگه رسمی کنند..... و خانواده ها در جریان قرار بگیرند.
در مورد محتوای سئوالت هم می توانی مقالات بخش مشاوره ازدواج سایت همدردی را مرور کنی. مخصوصا سئوالاتی که باید در جلسه خواستگاری مطرح شود....