آقا، بهت بر نخوره، اما اگر اینجوری نبود ، هیچ مردی به خواستگاری هیچ زنی نمی رفت. با هم تعارف که نداریم. داریم؟نوشته اصلی توسط mehrdad24
تشکرشده 14 در 12 پست
آقا، بهت بر نخوره، اما اگر اینجوری نبود ، هیچ مردی به خواستگاری هیچ زنی نمی رفت. با هم تعارف که نداریم. داریم؟نوشته اصلی توسط mehrdad24
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)