سلام
آقای صدرا اول بذارین یه چیزیو روشن کنم.من تو این تالار جوکرم نبینم باز از این تاپیکا بذاریا;)
خیلی باحال بود

.ولی حالا کلاً چند تا سوال ذهنمو مشغول کرد!اول اینکه چرا رو دختر ایرانی تأکید داری؟اونور هم دختر خوب پیدا میشه!در ثانی اگه هم میخوای حتماً ایرانی باشه تو آلمان ایرانی زیاد هست نمیتونی اونجا پیدا کنی؟ببین به خونوادت بسپر که اگه کسیو پیدا کردن خودشون برن ببیننش بعد اگه پسندیدن معیارهاشو بگن اگه تو هم پسندیدی تلفنی باهاشون رابطه داشته باش و هم با ایمیل بعد که سرت خلوت شد بیا ایران ببینش اگه هم که با حرف زدن باهاش فهمیدی به دردت نمیخوره که هیچی بیخیالش میشی.این خیلی تو ایران مرسومه.ضمناً اون دختری که دنبال قد و پاس و ماشینو...باشه یه ایرانی اصیل نیست بهتره آدم با یه دختر آلمانی ازدواج کنه تا اینا!نمیدونم ولی به نظر من تو ازدواج بهتره آدم اول عاشق یکی شه.عشق هم ایرانیو خارجی نمیشناسه مهم ذات آدماست.به نظرم ازدواج به روش سنتی برای شما مناسب نیست شما گویا خودتونو از اجتماع دور کردین.نظر من اینه که یکم قاطیه جامعه شین و خودتون دست به کار شین.ضمناً نری اونور بگی دخترای ایرانی اینجورینا!
باور کن فقط 99% اینجورین بقیشون همه عالین/!;)
علاقه مندی ها (Bookmarks)