سلام الینا جان
تستت خیلی خوب بود ، من نمره 96 آوردم فکر کنم دیگه از من قطع امید میکنن من وضعم خیلی خیلی خرابه
تشکرشده 2 در 2 پست
سلام الینا جان
تستت خیلی خوب بود ، من نمره 96 آوردم فکر کنم دیگه از من قطع امید میکنن من وضعم خیلی خیلی خرابه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)