با توجه به شرايط شما من هم با نظر راهنما موافق هستم هم براي ازدواج خيلي زوده مگر اينكه مورد بسيار مطلوب باشه و هم براي ارتباط بين شما دو نفر كه ميتونه فقط به سو استفاده ختم بشه
تشکرشده 0 در 0 پست
با توجه به شرايط شما من هم با نظر راهنما موافق هستم هم براي ازدواج خيلي زوده مگر اينكه مورد بسيار مطلوب باشه و هم براي ارتباط بين شما دو نفر كه ميتونه فقط به سو استفاده ختم بشه
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
عزیزم بعد از پروژه طلاق و جدایی حداقل یک سال دوران بازپروری لازم است تا فردی به وضعیت استاندارد نزدیک بشود و شرایط جدید و شکست و ( یا هر چی اسمش را می گذارید) را قبول کند .فقط به صرف اینکه شرایط طرفین مثل هم باشد نباید در رابطه جدید رفت ، یک شکست و آسیب مجدد . بگذار روح ات یک نفسی تازه کند ، شما خودت به کمک احتیاج داری و فعلا در شرایطی نیستی که بخواهی و یا بتوانی به کسی دیگری که او هم آسیب خورده است کمک کنی
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)