به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 41
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 19 اردیبهشت 88 [ 21:15]
    تاریخ عضویت
    1387-10-26
    نوشته ها
    233
    امتیاز
    3,814
    سطح
    39
    Points: 3,814, Level: 39
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 34 در 22 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: یک آبجی بزرگتر میخوام

    نقل قول نوشته اصلی توسط shfa
    ...
    اين تالار جای خوبيه برای تبادل افکار ، بعد از يه مدت متوجه ميشی که نه تنها يک خواهر ، بلکه چندين خواهر و برادر بزرگتر و کوچيکتر داری که دوست دارند به تو کمک بکنند .
    سلام
    اشتباه نکنید.
    اینجا و همه جا، برادرا، برادر دارن و خواهرا ،خواهر.
    برادرا ،خواهر نخواهند داشت و خواهران نیز برادر نخواهند داشت، الا برادران و خواهران تنی و خونی.
    دو تا غریبه با جنس مخالف نمی تونن جای خواهر و برادر همدیگه باشن. البته این امر یکطرفه هست و از طرف آقایون این امکان وجود نداره.
    خانوما،
    لطفا هیچوقت حرف یک مرد رو مبنی بر اینکه جای برادر شماست یا جای پدر شما، قبول نکنید. چون ژنتیک و ذات این مساله در مردان وجود نداره. علیرغم اینکه خانوما خیلی راحت می پذیرنش بخاطر ذات خاص اهالی مونث جهان.

    پیروز باشید

  2. 3 کاربر از پست مفید sedmammad تشکرکرده اند .

    sedmammad (شنبه 27 آبان 91)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 شهریور 89 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1387-6-03
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    3,596
    سطح
    37
    Points: 3,596, Level: 37
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک آبجی بزرگتر میخوام

    با سلام به جنابsedmammad:
    من چون خودمم به این حرف شما تا حدودی معتقد بودم نوشتم " یه آبجی بزرگتر میخوام". مرسی که نظر دادین . موفق باشین

  4. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 شهریور 89 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1387-6-03
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    3,596
    سطح
    37
    Points: 3,596, Level: 37
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک آبجی بزرگتر میخوام

    باز هم سلام خانوم shfa عزیز :
    متن فوق العاده قشنگی بود، من رو به تفکر وا داشت. ازتون ممنونم . امیدوارم بتونم طرز فکرم رو به این سمت سوق بدم . بازم ممنون از لطفتون

  5. #34
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 آذر 90 [ 09:03]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    1,274
    امتیاز
    12,573
    سطح
    73
    Points: 12,573, Level: 73
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 277
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,481

    تشکرشده 3,465 در 1,036 پست

    Rep Power
    146
    Array

    RE: یک آبجی بزرگتر میخوام

    ثمین جان سلام
    ببینم تو هیچ فکر کردی اسمت چقدر قشنگه؟!
    واقعا" شرمنده ام کردی .از لطفت خیلی خیلی ممنونم و از اینکه برای زن داداش من و بقیه مریضا دعا کردی باز هم ممنونم امیدوارم خدای خوب دعات رو مستجاب کنه و مشکلات همه رو حل کنه.ان شاء الله
    آبجی کوچیکه تو چرا انقدر خودتو عذاب میدی و نا امیدی ؟مگه نمی دونی ناامیدی از گناهان کبیره اس ؟ تو که خودت گفتی خدا بزرگه و فدرتمند پس چرا برای خودت هم ازش کمک نمی خوای؟ائمه ما هم نماینده های خدا روی زمین اند صبور و مهربونن یعنی اگه غیر از این بود که مقام والای امامت رو نداشتن!اونا برای ارشاد و کمک به بنده های خدا اومدن .گلم ازشون خجالت نکش و درد دلت رو بهشون بگو.مطمئن باش این بهترین راه حل مشکله.در ضمن من که هنوز نمیدونم حرف دل تو چیه .وقتش نشده که بگی از آبجی های بزرگت چی میخوای؟
    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

  6. کاربر روبرو از پست مفید m.mouod تشکرکرده است .

    m.mouod (جمعه 22 خرداد 88)

  7. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 تیر 90 [ 14:27]
    تاریخ عضویت
    1387-5-28
    نوشته ها
    77
    امتیاز
    4,167
    سطح
    41
    Points: 4,167, Level: 41
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 41 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک آبجی بزرگتر میخوام

    آقای sedmamad ازتون خيلی ممنونم
    نکته خوبی بود

  8. کاربر روبرو از پست مفید shfa تشکرکرده است .

    shfa (جمعه 22 خرداد 88)

  9. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 فروردین 90 [ 12:13]
    تاریخ عضویت
    1387-11-05
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    2,983
    سطح
    33
    Points: 2,983, Level: 33
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک آبجی بزرگتر میخوام

    با سلام****ثمین خانم خواهر خوبم احساسات شما را درک میکنم چراکه خود من هم در سن شما چنین مشکلی داشتم و دائم دنبال شخصی بودم که بتوانم با او صحبت کنم همیشه احساس تنهایی میکردم فکر میکردم اگر چنین شود و اینچنین کسی را بیابم تمام مشکلاتم مرتفع میگردد تا اینکه چند نفر را یافتم که میتوانستم با آنها صحبت کنم وآرام شوم اما بعد ازمدتی دوباره ارزو کردم که مثل قبل تنها شوم خلاصه اینکه به قول استاد شهریار<بعد از آنهمه باهم و تنها گشتن /زندگی به من آموخت همین یکه و تنها گشتن>

  10. کاربر روبرو از پست مفید reza5 تشکرکرده است .

    reza5 (جمعه 22 خرداد 88)

  11. #37
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 بهمن 00 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1387-1-30
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    26,364
    سطح
    97
    Points: 26,364, Level: 97
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 986
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,578

    تشکرشده 1,607 در 499 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: یک آبجی بزرگتر میخوام

    اون هایی که دارن هم پشیمونن.

  12. کاربر روبرو از پست مفید کنجکاو تشکرکرده است .

    کنجکاو (جمعه 22 خرداد 88)

  13. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 شهریور 89 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1387-6-03
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    3,596
    سطح
    37
    Points: 3,596, Level: 37
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک آبجی بزرگتر میخوام

    سلام به دوستای خوبم :
    برادر عزیزم آقا رضا ، نمیدونم فعلا همون احساسات شما رو دارم ، امیدوارم در آینده بهتر بشه.......... از توجهتون ممنونم.
    کنجکاو جان ما معموبلا قدر چیزایی رو که داریم نمیدونیم ، در حالیکه بعضی ها در حسرت داشتن اون چیزا هستند... بهرحال قدر خواهرتون رو بدونین چون خواهرا اگه خواهر خوبی باشن ، واقعا جواهرن..............

  14. #39
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 شهریور 89 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1387-6-03
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    3,596
    سطح
    37
    Points: 3,596, Level: 37
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یک آبجی بزرگتر میخوام

    سلام به همه آبجی های گلم:

    دلم برای همتون تنگ شده بود ....... یه مدتی تووی بلاتکلیفی بودم ، نه حوصله حرف زدن داشتم ، نه حوصله گوش کردن و نه حتی حس ارتباط برقرار کردن ........ نمیدونم چم بود ، انگار در حال پشت سر گذاشتن یک دوره بحران بودم .... هیچ انرژی برای ادامه دادن فعالیتام نداشتم و مونده بودم عاطل و باطل بدون هیچ حرکت و کار مفیدی..... ولی دیگه خسته شدم ، دیگه نمیخوام اینطوری باشم ....میخوام آیندم رو بسازم و از زمان حالم لذت ببرم ....ولی نمیتونم کارای گذشتم اذیتم میکنه، خاطرات گذشتم همه زندگیم رو گرفته .... در عین حال با مشکلات الانم (نمیدونم چقدر جدیه ولی فکر کنم جدی باشه) با تمام وجود دارم مبارزه میکنم که حداقل از این حادتر نشه و کم کم درست بشه .......
    ولی با گذشتم خیلی بیشتر مشکل دارم و میدونم که اگه اون رو فراموش کنم و یا قبولش کنم و بذارمش کنار ، این مشکلات الانم هم تا حدودی حل میشه ، من میدونم ظرفیتم از لحاظ ارتباطی ، خانوادگی ،درسی و ...بالاتر ازچیزیه که الان هستم ،ولی نمیشه تا وقتی توی گذشته زندگی میکنم نمیشه به چیزی که میدونم میتونم باشم دست پیدا کنم........ ای کاش آدم میتونست ارادی آلزایمر بگیره و همه چیز رو فراموش کنه...........
    همتون رو دوست دارم

  15. #40
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: یک آبجی بزرگتر میخوام

    سلام
    ثمین 2 جان
    بنظر میرسه حالا داری سعی می کنی با خود باوری با مشکلاتت برخورد کنی .

    به قول جناب مدیر بهترین کسی که می تونه بهت کمک کنه خودتی می دونی چرا، برای اینکه قوی ترین مشاورها هم بهت مشاوره بدن اگه راهنمایی ها را با انرژی دنبال نکنی فایده نخواهد داشت .
    ضمنناً این رو از من داشته باش که شیطان سعی می کنه هم سن و سالهای تو را با نا امید کردن از خدا از اون دور کنه یعنی با این القاء که تو خیلی بدی ها داری و خدا قبولت نمی کنه و .... بزگترها را هم با امید زیاد به جسارت در برابر خدا وادار می کنه و اینگونه دور شدن از اون .
    این را اگه در نظر داشته باشی و از طرفی بدونی که خدا بنده هاش رو رها نمی کنه و دلسوز تر و مهربان تر از هر کس دیگه ای هست نسبت به اونها چون زیر و بم و به عبارتی جیک و پوک ما بنده هاش رو بهتر از هر کس دیگه ای می دونه ، هیچ وقت تسلیم شیطان نمی شی و خیلی صمیمی با اون درد دل خواهی کرد و نتیجه اش را هم خواهی دید .
    و اما در خصوص راهنما و گوش شنوا این را هم از خدا بخواه مطمئناً اونچه صلاحت باشه اون سر راهت قرار میده فقط خوب دقت کن و مواظب باش اشتباه نکنی .
    اما اینکه گذشته رو کنار نمی گذاری این ریشه در مسائل دیگه روحی داره که وقتی اون حل بشه این حالت هم از بین میره ، جون اطلاعات کمی از تو دارم نمی تونم احتمالات رو مطرح کنم که مبادا خود این اثر منفی داشته باشه .
    تا بعد....
    سرفراز باش

  16. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (دوشنبه 23 آذر 88)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.