همون طوری که گفتی دختر خوبی پس یک دختر خوب فقط به شرط ازدواج با یک نفر دوست میشه و هدفش سرگرمی نیست اگر فکر می کنی زن زندگی هست و می تونه مونس خوبی برات بشه از دستش نده و بگو در حال حاضر شرایط ازدواج رو نداری ولی نامزد کن و یه کاری پیدا کن و خودتت جمع و جور کن و برو سر زندگیت خدا دستت رو میگیره اگر هم که واقعا فکر می کنی اونی نیست که می خوای خیالش راحت کن تا بره دنبال کارش. زندگی اونقدرها هم که ما فکر می کنیم زشت و سخت نیست. توکلت به خدا باشه داداشم