من كه واقعا گيره اين مسئله ام.به من هم گفتن طلسم دارم.بعييد هم نيست چون خبري از خواستگار نيست با اينكه قيافه خوبي دارم
تشکرشده 4 در 4 پست
من كه واقعا گيره اين مسئله ام.به من هم گفتن طلسم دارم.بعييد هم نيست چون خبري از خواستگار نيست با اينكه قيافه خوبي دارم
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
سلام
آقای عرفان جالب بود متشکرم.
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)