سلام
من هم مثل شما 8 سال با یک دوست بودم به خواستگاریم آمد ولی خانواده ها راضی نشدند ما رابطه جنسی با هم داشتیم . ÷رده بکارتم را برداشت و با هم خیلی خوش بودیم . حالا بعد از 8 سال رفت و ازدواج کرده و من هم با این ننگ دارم دست و پا می زنم و کارم شده گریه و دیگه هیچ چاره ای ندارم جز اینکه خودم ایندم و خراب کردم و همش گریه می کنم . خودم کردم که لعنت بر خودم باد . کاش هیچ وقت باهاش دوست نمی شدم
اصلا قبل از ازدواج دوستی نکن و ارتباط هم نداشته باش چون کمتر مردی ÷یدا می شه بیشتر مردها نامردنددددددددددددددددددد دددد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)