اهرامي عزيز
بخاطر اينکه اون يه انسانه ، وچون يه انسانه با شما متفاوته. خيلي ساده ست نه؟ اما همه چيز تو همين جمله ساده است.
اين واکنش اونه به اين کنش بقول خودتون وحشتناک. اون داره اين حرفهاي شما روو تحمل مي کنه. فکر کنيد متقابلا اون هم در حد همين جملا ت رو بهتون مي گفت. .... نه يه کمي صبر کنيد. واقعا چه حسي بهتون دست مي داد از شنيدن اين جمله دو کلمه اي "ازت متنفرم"
مخالفت با عقايد شما يعني اينکه شما ازدواج کردين. دو نفريد.
يه مقاله خيلي عالي تو سايت هست با عنوان همسفر "چهل نامه کوتاه به همسرم" نوشته ی زنده یاد "نادر ابراهيمي"
اگر زاویه دیدمان نسبت به چیزی یکی نیست، بگذار یکی نباشد. بگذار در عین وحدت مستقل باشیم. بخواه که در عین یکی بودن ، یکی نباشیم. بخواه که همدیگر را کامل کنیم نه ناپدید... بگذار صبورانه و مهرمندانه در باب هر چیز که مورد اختلاف ماست بحث کنیم اما نخواهیم که بحث ، ما را به نقطه ی مطلقا واحدی برساند. بحث، باید ما را به ادراک متقابل برساند نه فنای متقابل...
اين نامه رو حتما بخون.