دوست عزیز
بهتر است که این راه رو نرید. من رفتم و بعد از 6 سال آشنائی کارمون به جدائی کشید. دل بسته شدن قبل از اینکه تمام پارامترهای مهم طرف مقابل و خانواده اش چک نشن فقط باعث انتخاب اشتباه می شه. اگر آدم راستگو و نیک بینی هستی بدون که همه مثل شما نیستن. اصول رو جدی بگیر وگرنه خودت تجربه خواهی کرد که جدی اند. هرچقدر وابستگی بیشتر بشه اشکالات رو کمتر خواهید دید. شما در ابتدای راهی هستی که من رفتم. مطلب من به نام "زندگی جهنمی" در تجربیات فردی بخونین و عبرت بگیرید. این رو هم بدونین که احتمال عوض کردن یا عوض شدن یک فرد 0 هست.

خدا نگهدار