از اینکه برگشتین و دست پر بازهم مثل همیشه خوشحالم لرد حامد عزیز!
"اگر هيچ وقت خطر جنگ را تجربه نکرده اي و تنهايي زندان را حس نکرده اي ، در شمار ۵۰۰ ميليون نفر آدم خوشبخت دنيا هستي .
اگر مي تواني در يک جلسه مذهبي شرکت کني بدون اينکه اذيت و آزار، دستگيري ، شکنجه و وحشت از مرگ داشته باشي خوشبخت تر از سه ميليون نفر در جهان هستي.که با ترس و لرز و بیم از مرگ در مراسم مذهبی شرکت می کنند."
واقعا اینو اگه دارین روزی هزار بار میتونید خدا را شکر کنید:
"اگر امروز و ديروز دعا کردي ، واقعا خوشبختي ، چون اعتقاد داري که خدا صداي ما را مي شنود و به ما جواب مي دهد.
خدایا شکرت "







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)