targol جان به نظر من زن و مرد فقط متفاوت هستند،واین تفاوت باعث جذب اون ها میشه .
چرا عذاب وجدان؟
اگر خدایی نکرده دختری از راه غیر مشروع این مرحله رو طی کنه ممکنه عذاب وجدان بگیره یا نگیره،و در مقابل اون مرد هم که این کار رو کرده همین طور. پس یه جورایی بازم این استرس ممکنه برای هر دو به وجود بیاد