نوشته اصلی توسط sara joon
پزشکتون اشتباه میکردن:D
تشکرشده 100 در 62 پست
نوشته اصلی توسط sara joon
پزشکتون اشتباه میکردن:D
تشکرشده 3,465 در 1,036 پست
سلام
سارا جون منم با کامران007 موافقم. شما مردها (البته مردهای مرد نه هر مردی) رو خیلی دست کم گرفتین. در ضمن شما دارین با این راهنمایی کسایی رو که تو این خط نیستن به خود ارضایی تشویق میکنین و بهشون امید میدین که کسی هم نمی فهمه خدا رو خوش نمیاد.و دیگه اینکه همه پزشکا قسمشون رو زیر پا نمی زارن و خلاف نمی کنن اومدیم و خدا خواست شما گیر یه پزشک وظیفه شناس و با ایمان افتادین و اگه مشکلی داشته باشین به هیچ وجه حاضر نشه بهتون گواهی سلامت بده .اونوقت چیکار میکنین؟
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
تشکرشده 1,247 در 437 پست
موعود جان . این سوال در اردیبهشت مطرح شده و دوستان هم پاسخهای مناسبی دادند .
اگر شما انرژی خود را صرف مشکلات جاری کاربران کنید مفید تر است .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)