من فکر میکنم دلیل اینکارشون اینکه نشستن پیشه خودشون فکر کردن که دارن یه عروس خوب با یه خانواده محترم و خوب رو از دست میدن . دختری که شاید تو خوابشون هم نمی دیدن . دختری که همه کارهای اونارو داره تحمل میکنه و از اشتباهاتشون میگذره . دختری تحصیل کرده کم توقع و خانواده دار. به نظر من اونا دارن به اشتباه خودشون پی میبرن . نمی دونم شاید هم دارن موذی بازی در میارن . من هم خودم گیج شدم . ولی به نظر من اگه هم میخوای بعد از این باهاش زندگی کنی حسابی ادبشون کن مخصوصا شوهرت رو تا دیگه با تو اینکار رو نکنن . سعی کن بعد از این هم رابطت با اونها در حد یه سلام و احوالپرسی باشه .بازهم میگم شوهرت رو ادب کن هرجور که میتونی .