RE: زندگی برای من چرا شده یه وهم؟!!!!!
دوستان خوبم saba و فاطیما ی عزیز
من اصلا منظورم این نبود که وهم جدا شه جدایی یه راهیه که همیشه براش فرصت هست ویران کردن آسونه ساختنه که مهارت می خواد منظورم رو یه کم باید واضح تر بگم .
کاترین عزیز من در مورد حرفام خوب فکر می کنم و تجربه زیادی تو این زمینه دارم منظورم از اختلاف فرهنگی این نیست که شهرستانی ها فرهنگشون بالاتره یا بالعکس پایین تر بلکه هدفم این بود که چون محیط شهرستانها به نسبت تهران بسته تره فرهنگ افراد هم متفاوت تره یه جاهاییش بهتره و یه جاهاییش بدتر.مخصوصا تو مساله پوشش خانمها اونجا دیدها یه کم بسته تره و یا در مساله وابستگی به خانواده و رفت و آمدهای نزدیک فامیل و باتبع اون دخالت ها توی زندگی ها کمی بیشتره مطمینا به عینه دیدین که دو تا خواهر توی محیط تهران بدلایل مختلف ممکنه نتونن ماهها همدیگه رو ببینن در صورتیکه این مساله تو شهرستانها خیلی کم پیش میاد.
وهم عزیز من همه تاپیکتو خونده بودم عزیزم منظورم این بود که در عین اینکه تلاشت خیلی قشنگ و قابل ستایشه اما به قول پدر خدا بیامرز من یه جورایی قهرمان بازیه و تلاشیه که برداشت تو از نتیجه ان بیشتر از واقعیات زندگیه عزیز دلم تو نمی تونی فرهنگ کسی رو تغییر بدی می تونی تلاش کنی و یه کم هم در دراز مدت نتیجه بگیری اما مطمین باش نتیجه با اون چیزی که تو ذهنته خیلی فاصله داره و از همه بدتر اینه که بعد از چند سال تلاش به خودت میای و میبینی که دیگه اون توان و انگیزه سابقتو نداری و باز بدتر اینه که می بینی این تویی که سازگار شدی و این تویی که خواسته هاتو داری کم کم حذف می کنی......
یه پیشنهاد برات دارم که بد نیست امتحان کنی
یه چند روزی برو یه جای آروم و بی سر وصدا به هیچی فکر نکن نه به درس نه به خانواده همسرت و نه حرفها و نظرات دیگران و نه به شوهرت حتی موبایلتم نبر و تو آرامش با خودت فکر کن دیگه الان شوهرت و خانوادشو شناختی و می تونی تصمیم بگیری بشین و روی یه کاغذ خواسته ها و توقعاتتو از شوهرت و زندگیت بنویس و بی غرض بهشون نمره بده بدون اینکه به آینده امیدوار باشی فقط اکنون رو ببین و در نهایت با شناختی که از اونا داری ببین می تونی با شوهرت به خواسته هات برسی یا نه؟؟ارزش تلاش کردن داره این زندگی یا تو هم عین من داری قهرمان بازی در میاری.
[size=medium]بهترین راه برای پیش بینی آینده خلق آنست.[/size][size=large][/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)