سلام عزیزم منم مشکل دارم مشکل منم خیلی حاده در ضمن ما با هم همسنیم منم چند ساله خسته شدم دارم دیوونه میشم ببین من پارسال تصمیم گرفتم برم پیش مشاور مدرسمون ولی مثل تو پر تردید و اضطراب بودم ولی با همه اینا رفتم من 4 ماه فقط مشاورم رو امتحان کردم تا بدونم اصلا جنبه مشکل من رو داره از نظر روحی بهم میخوره و از همه مهمتر قابل اعتماد هست یا نه که خدا رو شکر خیلی خوب باهام برخورد کرد و منی که به هیچکس اعتماد نداشتم تو فرصت کمی که از سال تحصیلی مونده بود تونستم قسمتی از مشکلاتم رو باهاش درمیون بذارم و تا حدی که توی این فرصت کم میشد بهم کمک کرد بقیش موند واسه امسال ولی امسال اون دیگه ایران نبود چون پارسال به عنوان مشاور نمونه آموزش و پرورش انتخاب شد فرستادنش قطر رفت قطر و من دوباره تنها شدم اینا رو گفتم که بدونی مهمترین گام اینه که تو مشاورت رو بشناسی و اون رو از لحاظ ملاک هایی که گفتم و یا هر ملاک دیگه ای که برات مهمه بسنجی و اگه بعد از این شناخت مورد قبولت بود زود اقدام کن که مثل من نشی بهش دل ببندی و اون رو سنگ صبور خودت بدونی بعد یک دفعه یک شک بهت وارد بشه که اون میخواد از ایران بره یا هر چیز دیگه ای که باعث جدایی شما بشه نمیدونی تو چه وضعی هستم برام دعا کن امیدوارم بهت کمک کرده باشم خیلی دوست دارم .خودت رو از این تردیدها رها کن و شروع کن به شناختن مشاورت و اگه قابل قبول بود باهاش ادامه بده برات آرزوی موفقیت میکنم برام دعا کن هنوز تو شکم راستی منم خودکشی رو دوست دارم اگه راهی پیدا کردی که بدون آبروریزی بشه خودکشی کرد به منم بگو چون تو زندگیم به اندازه کافی خونوادم رو رنج دادم نمیخوام ننگ خودکشی دخترشون رو هم به دوش بکشن