سلام دوست عزيز . هرچند سئوال ساده اي كردي ولي برحسب وظيفه خدمتت عرض كنم كه هيچ جاده وراهي رو نميشه بدون دانستن مسير طي كرد و حداقل داشتن هدف موجب جلوگيري از سردرگمي مي شود ، چيزي كه اكثر ما به آن گرفتاريم .
تشکرشده 3 در 3 پست
سلام دوست عزيز . هرچند سئوال ساده اي كردي ولي برحسب وظيفه خدمتت عرض كنم كه هيچ جاده وراهي رو نميشه بدون دانستن مسير طي كرد و حداقل داشتن هدف موجب جلوگيري از سردرگمي مي شود ، چيزي كه اكثر ما به آن گرفتاريم .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)