خدا را شکر که بچه دار نشدید
تشکرشده 15 در 12 پست
خدا را شکر که بچه دار نشدید
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته بجاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
کاملیا (دوشنبه 12 مهر 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)