سلام
متن جالبی بود ولی عمل کردن به آن کمی مشکل است...
مخصوصا من که ادم خیلی مغروری هستم,
اما با نظر دوست عزیز عرفان موافقم...
پیروز باشید.
تشکرشده 7 در 5 پست
سلام
متن جالبی بود ولی عمل کردن به آن کمی مشکل است...
مخصوصا من که ادم خیلی مغروری هستم,
اما با نظر دوست عزیز عرفان موافقم...
پیروز باشید.
nika lili (دوشنبه 29 خرداد 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)