من فکر می کنم علی رغم سن نسبتا" بالا شما هنوز برای ازدواج آمادگی ندارید.چون هنوز معیار مشخصی نداری و از اون بدتر زودتوی این بهم ریختگی ذهنی تصمیم میگیری.
اون نه قابل قبوله.نه قابل رد.چون اون مشکلی نداره ایراد از شماست که نمیدونی زیبایی همسرت کجای زندگیتو پر میکنه.سعی کن با رفتاری معقول که کمترین ضربه به اون دختر وارد بشه(جون به هر حال دلشو میشکنی)بگی که نمی تونی باش ازدواج کنی.و سعی کن خیلی زود معیارات رو دسته بندی و بعد اولویت بندی کنی اگر نه این آخرین باری نیست که با رفتاری عجولانه باعث میشی که شخصیت یه انسان زیر سوال بره و قلبش شکسته بشه.









علاقه مندی ها (Bookmarks)