اقای سورنا دیدی گفتم حرف حق تلخه شما حتی بلد نیستید درست صحبت کنید بلد نیستید چطوری انقاد کنیدو نظر بدید اگر به من مربوط نیست پس شما هم خیلی اشتباه میکنی که میای اینجا و نظر میخوای ایبن خیلی زشت و دور ادبو انسانیته که مشکلات دیگرون بخوای به عنوان سر کوفت یا به عنوان موضعه دفاعی ازش استفاده کنید واقعا که شما خیلی خوب دارید شخصیتتونو نشون میدید براتون متاسفم که حتی طا قت شنیدنه انتقادو ندرید اول برید شخصیتتونو بسازید که تا حالا نساسختید بعد بیاید اینجا و دیگرانو به باد تمسخر بگیرید معلومه یکی از همون مردایی که زنا میان اینجا و از بیدرکی و بی منطق بودنش حرف میزنن شمایید شماهایید که میرید و دخترای مردمو بدبخت میکنید بعد میاید اینجا میگید زنم منو درک نمیکنه واقعا که براتون متاسفم در ضمن اگر یه دوزرری تو این تالار بزنید میبینید شکواییه مردهارم