به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: سلام دوستای عزیزم لطفا بگید این پسرای با غیرت ایرونی کج

رأی دهندگان
3. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • ؟

    2 66.67%
  • ؟

    1 33.33%
صفحه 8 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 108

موضوع: پسرا؟

  1. #71
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 04 آذر 90 [ 02:02]
    تاریخ عضویت
    1387-3-24
    نوشته ها
    354
    امتیاز
    5,029
    سطح
    45
    Points: 5,029, Level: 45
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    325

    تشکرشده 334 در 122 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: پسرا؟

    ببخشید پاسختون یکم به دور ار منطق بود. یعنی تنها مشکل اینه که بعد ازدواج نمیشه مجردی رفت سفر. بعدش هم این همه مزایایی که در ازدواج هست چی میشه پس؟

  2. #72
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 بهمن 90 [ 14:24]
    تاریخ عضویت
    1387-5-17
    نوشته ها
    253
    امتیاز
    5,546
    سطح
    47
    Points: 5,546, Level: 47
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    56

    تشکرشده 58 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پسرا؟

    مثال زدم!یک کثال کوچیک/وقتی اسم ازدواج میاد خانوما میگن ما محدود میشیم آقایون هم میگن ما محدودتر/به نظر من اگر 2 نفر بخوان ازدواج کنن اما همون رفتار ها و روش دوران مجردیشونو داشته باشن(نمونه های فراوان دیدم) پس بهتره مجرد بمونن قید ازدواجو بزنن/ چون ازدواج محدودیت خاص خودشو برای طرفین داره/منطقی یا غیر منطقی فقط نظرمو گفتم/به شما تحمیل نشد!شد؟؟؟

  3. #73
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 اردیبهشت 92 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1387-9-06
    نوشته ها
    113
    امتیاز
    4,425
    سطح
    42
    Points: 4,425, Level: 42
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 125
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 23 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پسرا؟

    ester‌ عزيز براي خيلي از جوانها اين مسئله حل شده و من از چند تا از دوستام كه ازدواج كردن پرسيدم به من گفتند ما هيچ مشكلي از اين بابت با همسرانمون نداريم هر وقت كه احتياج به يك سفر مجردي داشته باشيم اين كار رو ميكنيم و خانوممون هم همينطور آزادند هر موقع خواستند با دوستانشون مجردي برن سفر و ما حساسيتي نسبت به اين موضوع از خودمون نشون نميديم،در واقع الان فرهنگ خيلي از دخترها و پسرها بالا رفته و سعي ميكنند با تعصبات بيجا مخالفت كنند
    و اين رو بدون خيلي از وقتها آدمها نياز به تنها بودن دارن تا با افكار راحت تري به خانوادشون برسن

  4. #74
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 شهریور 90 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1386-11-19
    نوشته ها
    114
    امتیاز
    6,188
    سطح
    51
    Points: 6,188, Level: 51
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 162
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 20 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پسرا؟

    اقای سورنا با شناختی که از نوشته هاتون دارم سی ملیون که سهله اگر صد ملیونم به شما بدن شما ازدواج نخواهید کرد چون دیدگاهتون نسبت به خانمها منفییه موافق ازدواج موقت و تعدد زوجاتم که هستید کار کردن و فعالیت کردنو سر بازی رفتون حمالی برای زن میدونیدپس ازدواج نکنید و مجرد بمونید خیلی بهتره در ضمن من میدونم که نظر من فقط نظره منه این یه چیزه روشنه
    همیشه حرف حقیقت تلخ بوده ان یه واقعییته شاید خیلی کم پیش بیاد اقایونی که به خاطره سائل مالی ازدواج نکنن این فقط میونه یکی از دلایلشون باشه حتی من دیدم خیلی از اقایونی که وضع مالی خوبی دارن و ازدواج نمیکنن منکر این که دیگه نمیتونید باشید اقایون محترم

  5. #75
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 دی 87 [ 16:40]
    تاریخ عضویت
    1387-9-28
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    3,159
    سطح
    34
    Points: 3,159, Level: 34
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: پسرا؟

    به نام خدا
    راستش خانم مهتاب پسرای ایرانی از غیرت چیزی کم ندارند همونطور که دختر ایرانی چیزی از چیزایی که گفتید کم نداره اصلا مشکل اینا نیست.
    شما پرسیدید پسر ایرانی چی میخواد؟ درسته؟
    ببین پسر ایرانی میخواد همسرش همیشه ( از ابتدا ) در کنارش باشه و اونو همونطور که هست و به خاطر خودش دوست داشته باشه و توجهی به موقعیتش نکنه.
    شما خودتون حاضرید همسر یه آدم بی خونه ، بی ماشین و کم درآمد اما عاشق!!!! بشید. حالا روی حرفم با شخص اولیا مخدره نیست منظورم همه خانوما هستند.
    ببخشید با احترام به همه خانوم ها، باید بگم خیلی مغرورید. اما بدتر اینه که نمیدونید پسرا مغرور ترن. ینی پسرا میگن خودمونو واسه کسی داریم به آب و آتیش می زنیم که به ما توجهی نداره. متاسفانه مشکلی که اکثر دخترای ایرانی دارند اینه که دنبال موقعیت بهترن همیشه و به همین دلیل موقعیت فعلی رو از دست میدن.
    خود شما هم میدونید اگه تمام دنیا رو بگردید پسرایی مث پسرای ایران در این درجه ایمان، درستکاری، وفاداری، صداقت و ... پیدا نمیکنید چو سرآمدن واقعا در دنیا. اینو کسی داره بهتون میگه که دنیا و آدما شو دیده و میشناسه.
    مهتاب خانوم ؛ غرور، غرور بخشی از ذات مرده باید باهاش باشه اما از ذات زن نیست باید ترکش کنه و متانت رو جایگزین کنه تا مشکل حل بشه.
    البته این نظر منه که میتونه سراسر اشکال باشه.
    موفق باشید.

  6. #76
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 آبان 89 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-19
    نوشته ها
    315
    امتیاز
    4,432
    سطح
    42
    Points: 4,432, Level: 42
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 94 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پسرا؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط amintorabi

    خود شما هم میدونید اگه تمام دنیا رو بگردید پسرایی مث پسرای ایران در این درجه ایمان، درستکاری، وفاداری، صداقت و ... پیدا نمیکنید چو سرآمدن واقعا در دنیا. اینو کسی داره بهتون میگه که دنیا و آدما شو دیده و میشناسه.
    ببخشین ولی خیلی حرف خنده داری زدید یعنی شما تموم پسرای دنیا رو دیدید ؟
    اگه اینطوره که هیچ دختری هم از لحاظ اخلاق و نجابت به پای دختران ایرانی نمیرسد
    تو را به خدا اینجور احساساتی حرف زدن رو بریزیم دور
    ماشالا مردم ایران که تو دروغ گویی روی تموم دنیا رو کم کردند (چه پسر چه دختر)
    صداقت ایرانی ها منو کشته
    مردم ایران فقط احساساتی هستند
    اینقدر جو گیر نشویم همه جای دنیا هم ادم خوب داره هم بد

  7. #77
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: پسرا؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط مارال
    اقای سورنا با شناختی که از نوشته هاتون دارم سی ملیون که سهله اگر صد ملیونم به شما بدن شما ازدواج نخواهید کرد چون دیدگاهتون نسبت به خانمها منفییه موافق ازدواج موقت و تعدد زوجاتم که هستید کار کردن و فعالیت کردنو سر بازی رفتون حمالی برای زن میدونیدپس ازدواج نکنید و مجرد بمونید خیلی بهتره در ضمن من میدونم که نظر من فقط نظره منه این یه چیزه روشنه
    همیشه حرف حقیقت تلخ بوده ان یه واقعییته شاید خیلی کم پیش بیاد اقایونی که به خاطره سائل مالی ازدواج نکنن این فقط میونه یکی از دلایلشون باشه حتی من دیدم خیلی از اقایونی که وضع مالی خوبی دارن و ازدواج نمیکنن منکر این که دیگه نمیتونید باشید اقایون محترم
    خانوم محترم شما منطق براتون مرده. مردن منطق يعني شروع بازي با كلمات!! شروع رفتاراحساسي و هيجاني.
    ديدگاهم به خانومها منفيه . چون يكيش شمايي!!! فقط بلدن غر بزنن."خونوادش فلانند. خودش بهمانه و..." مگر مرد هم زندگي نمي كنه. مگر اون هم مشكل نداره؟ اون چرا غر نمي زنه. اون چرا اينجا شكواييه تنظيم نمي كنه؟!!!
    بله كه اگر زني براي زندگيش تلاش نكنه كار كردن مرد مي شه حمالي!!! اين چجور زندگي مشتركيه كه مرد بايد براي شروعش تا ساعت 11 شب تو كارخونه و شركت سگ دو بزنه زن براي شروعش به همون روز عروسيو آرايش كردن نياز داره!!!!!!زندگي مشترك!!!! ديگه دارم از اين كلمه بالا ميارم.
    اين به شما اصلا مربوط نيست كه من چرا ازدواج مي كنم يا نمي كنم. شما گليم خودتو از آب بكش بيرون!!

  8. #78
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 شهریور 90 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1386-11-19
    نوشته ها
    114
    امتیاز
    6,188
    سطح
    51
    Points: 6,188, Level: 51
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 162
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 20 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پسرا؟

    اقای سورنا دیدی گفتم حرف حق تلخه شما حتی بلد نیستید درست صحبت کنید بلد نیستید چطوری انقاد کنیدو نظر بدید اگر به من مربوط نیست پس شما هم خیلی اشتباه میکنی که میای اینجا و نظر میخوای ایبن خیلی زشت و دور ادبو انسانیته که مشکلات دیگرون بخوای به عنوان سر کوفت یا به عنوان موضعه دفاعی ازش استفاده کنید واقعا که شما خیلی خوب دارید شخصیتتونو نشون میدید براتون متاسفم که حتی طا قت شنیدنه انتقادو ندرید اول برید شخصیتتونو بسازید که تا حالا نساسختید بعد بیاید اینجا و دیگرانو به باد تمسخر بگیرید معلومه یکی از همون مردایی که زنا میان اینجا و از بیدرکی و بی منطق بودنش حرف میزنن شمایید شماهایید که میرید و دخترای مردمو بدبخت میکنید بعد میاید اینجا میگید زنم منو درک نمیکنه واقعا که براتون متاسفم در ضمن اگر یه دوزرری تو این تالار بزنید میبینید شکواییه مردهارم

  9. #79
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: پسرا؟

    خانوم مارال بنده به شما عرض کردم که به شما زندگی شخصی من مربوط نیست!! این چه تضادی با حرفهای دیگر دارد؟ شما دست پیشو می گیری پس نیفتی؟ اول که شما بودی به من رگبار انتقاد رو وارد کردی! از من و مشکل بدبینی من به نهایت سو استفاده کردی! " ازدواج نکنید و مجرد بمونید"
    شما در چه جایگاهی هستی که جسارت این رو داری که به من همچین حرفی رو می زنید
    ."شماهایید که میرید و دخترای مردمو بدبخت میکنید "باز هم عطف به سخنان قبلی خودم عرض می کنم دریغ از اندکی منطق!!!

  10. #80
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 شهریور 90 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1386-11-19
    نوشته ها
    114
    امتیاز
    6,188
    سطح
    51
    Points: 6,188, Level: 51
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 162
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 20 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پسرا؟

    قای سورنا اینجا همه در جایگاهی هستند که نظر بدن پس اگر ناراحتی یه پیشنهاد میکنم که خودتونم نرید و هیج جا نظر ندید وقتی شما خودتونو تو جایگاهی قرار میدید که در مورد مشکلات دیگران نظر بدید وحتی مسخره کنید باید بتونید قبول کنید که کسه دیگه هم درباره شما نظر بده و حتی انتقاد کنه


 
صفحه 8 از 11 نخستنخست 1234567891011 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دست دادن دختر به پسر عمو و پسر خاله ها
    توسط Amir ali1234 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 فروردین 97, 12:35
  2. تیکه انداختن پسرم وسط کلاس درس...بازیگوشی بی اندازه پسرم
    توسط آرام دل در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 18 مهر 93, 00:57
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  4. علاقه ی شدید پسر به پسر از نوع دیوانه وارش
    توسط hadimoradi38 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آبان 90, 10:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.