دوسته عزیز سلام . امیدوارم حالت خوب باشه .
من مشاور نیستم ولی یه جوونم مثله خودت ، ولی نه هم سن تو ،
1:آیا بعدا چهره ایشان برایم عادی میشود یا باید ارتباط را قطع کنم؟
دوسته عزیز نه تنها چهره ی ایشان بلکه اگر زیباترین دختره دنیا هم بود بعده مدتی چهره اش برات عادی میشد
من موافق قطع ارتباط نیستم چون به نظره من ملاکه زیبایی باید بعد از ملاکهایی همچون ایمان ، اخلاق ، مهربانی ، خوش برخورد بودن و...... باشد
زندگی با انسانی که زیبایی آنچنانی ندارد ولی خوش اخلاق است بسیار لذت بخش تر از زندگی با زیبا رویه بداخلاق است .
چیزی مانعه خوشبختیه تو دوسته عزیز نیست که نگرانه آن باشی یا به خاطرش پشیمان باشی .
از روی دلسوزی تصمیم نگیر ولی این را بدان میتوانی خوشبخت ترین زوجه روی زمین باشید ، حتی بدونه زیباییه ظاهری .
2:اگر قرار باشد بهم بزنم چگونه این کار را بکنم که دل دختر بیگناه نشکند؟
متاسفانه اگر بخواهی چنین کاری کنی چه بخواهی چه نخواهی دله آن دختر میشکند
باز هم میگویم از روی دلسوزی تصمیم نگیر ، اگر حرفهایم را قبول کردی و فهمیدی که بدونه زیباییه ظاهری هم خوشبختی از آنه توست میتوانی درست تصمیم بگیری وگرنه ...
برای تو دوسته عزیز آرزویه بزرگترین عشقها و خوشبختیه واقعی را دارم
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)