با سلام
فاطمه خانم اينقدر حساس نباشيد
من به شخصه خيلي از افراد رو ديدم كه از همسرشون جدا شدند ، و بعد مدتي با فردي آشنا شده اما اينبار چشم وگوش خود را بيشتر وبهتر باز كرده اند و الحمدلله الان هم به خوبي وخوشي در حال گذران زندگيشان هستند،به عقيده بنده بهتره شما بعد از اين جدايي كمي از فكر ازدواج و حتي جداييتون بيرون بياييد وخودتون رو مشغول زندگي و حتي كار بكنيد و اينو بدونيد با توكل بر خدا وتلاش خودتون سرنوشتي بهتر ي در انتظارتون خواهد بود البته اگر در انتخاب بعد عجولانه خودسرانه و چشم بسته تصميم گيري نكنيد سعي كنيد ملاكها ومعيارهاي يك ازدواج سالم و نيكو رو الگوي خودتون قرار بديد و همچنين عواملي رو كه موجب جدايي از همسر قبليتون بود رو شناسايي و اگر كم وكاستي هم در رفتار خودتون بوده كه باعث اين جدايي شده اونا رو شناسايي ودر صدد رفع اون بربياييد سپس تصميم به ازدواج مجدد بگيريد باز هم براتون آرزوي سلامتي و خوشبختي ميكنم
توكل برا اهل بيت مخصوصا حضرت فاطمه يادتون نره-------------------------------------------------------موفق وپيروز باشيد








علاقه مندی ها (Bookmarks)