سلام بانوی گرامی
تصور نمی کنم لزومی داشته باشه که شما به درخواست افرادی که نسبت به شما سونیت و درخواست نا به جا دارند جواب مثبت بدید! شما باید در روابطتون به خصوص با کسانی که می دونید لیاقت دارند که شما رو به عنوان همسر آیندشون بررسی کنند واقعیات رو نشون بدین. ببینید مشخصا کسی که قصد با شما بودن رو خواهد داشت یک پسر 24-5 ساله نیست که از غرورتون خوشش بیاد!! اون باید از واقعیات شما خوشش بیاد. خودتون باشید. یقین داشته باشید کسی هم شان و لایق شما پیدا می کنید