دخترا باید ارزش خودشو نگه دارن و اجتماع حضور پیدا کنن ولی وقار و متانت دختر ایرونی رو حفظ کنن ولی این آقا رامتین مربوط به دو هزار سال پیشه نه نقاب نه پوشش و کارای بعضی از دخترا که برای ما هم که دختریم زننده هست
تشکرشده 0 در 0 پست
دخترا باید ارزش خودشو نگه دارن و اجتماع حضور پیدا کنن ولی وقار و متانت دختر ایرونی رو حفظ کنن ولی این آقا رامتین مربوط به دو هزار سال پیشه نه نقاب نه پوشش و کارای بعضی از دخترا که برای ما هم که دختریم زننده هست
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)