سلام Mashoolgh Haminjast
بسیار از این پست غنی و به جای شما تشکر می کنم. این جنبه مسئله واقعا برای خود من آموزنده است.
ظرفیت سازی و یادگرفتن قوانین زندگی کمک می کند که هم ما آماده پذیرش شویم و هم بتوانیم با بدیهیات زندگی سازگاری حاصل کنیم.
سارا
مقاله ای با عنوان <a href="http://www.hamdardi.com/fa_default.asp?RP=M_content.asp&P1N=ContentID&P1V= 181" target="_blank">داغ عزیزان، روانشناسی مرگ</a> در سایت همدردی قرار داده ام که می توانید <a href="http://www.hamdardi.com/fa_default.asp?RP=M_content.asp&P1N=ContentID&P1V= 181" target="_blank">اینجا کلیک فرمائید</a> و مطالعه فرمائید.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)