ببخشید، قصد جسارت نداشتم!
چیزی هست که خیلی ها می گن و تقریبا شبیه ضرب المثل شده،...
خیلی چیزا هم در مورد دخترا می گن که خوشایند نیست، اما چون می دونیم هر چیزی استثنا داره، بهمون برنمی خوره!
در هر صورت از همه پسرای خوب و منطقی عذر می خوام.
تشکرشده 12 در 6 پست
ببخشید، قصد جسارت نداشتم!
چیزی هست که خیلی ها می گن و تقریبا شبیه ضرب المثل شده،...
خیلی چیزا هم در مورد دخترا می گن که خوشایند نیست، اما چون می دونیم هر چیزی استثنا داره، بهمون برنمی خوره!
در هر صورت از همه پسرای خوب و منطقی عذر می خوام.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)