دوستان بهتره اینطوری قضاوت نکنیم، آقای مدیر یه خونه تکونی کوچیک انجام دادن، تا پستها از حالت جداگانه و پخش در بیان، من دیروز متوجه شدم که تمام پستهایی که هم من و هم سایر دوستان در ادامه تایپیک (لطفا منو راهنمایی کنید) که مربوط Shad عزیز بود رو آوردن اول تایپیک (دعا برای شفای شاد عزیز)، خوب این کار بدی نبوده فقط باعث شده که همه پستها یه جا جمع بشن، این موضوع آزادی حجاب در ایران هم ادامه بحث حجاب بوده که چه بهتر بود خانم شادزی از همون ابتدا در ادامه بحث حجاب می آوردنش حالا آقای مدیر زحمتش روکشیدن و همه رو با هم یه جا آوردن که همه نظرات یه جا جمع بشه و به نتیجه برسه.
اگه دخالت کردم معذرت میخوام.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)