RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی
سلام دوستان
این هم از بی محلی
امروز 4 روزی که خانومم رفته خونه پدرش...امروز تصمیم گرفتم زنگ نزنم این کارم کردم اما چه فایده از صبح تا الان که من تماس نگرفتم ایشون هم حتی یک تک زنگ نزده!!!!
دارم باور میکنم وجود من براش هیچ ارزشی نداره خیلیییییییییییییییییییییی یی بی تفاوته خیلیییییییییییی...بهش اینو گفتم چندین بار که چرا میخوای اینجوری نشون بدی که هیچی برات مهم نیست؟چرا میخوای به من ثابت کنی وجودم برات مهم نیست؟چرا میخوای اینجوری نشون بدی که بود و نبود من برات بی تفاوته؟ ازش بار ها پرسیدم مگه بدی از من دیدی؟
من که براش چیزی کم نذاشتم!بگید چی کار کنم؟زنگ نزنم؟دلم براش تنگه اما خیلی دلگیرم خیلییییییییییییییییییییی
دوست دارم دوست داشتن را بیاموزم!
علاقه مندی ها (Bookmarks)