به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 69
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 03 بهمن 93 [ 17:37]
    تاریخ عضویت
    1387-3-22
    نوشته ها
    219
    امتیاز
    5,683
    سطح
    48
    Points: 5,683, Level: 48
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 83 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی

    به هر حال من فکر می کنم خانم شما نه تنهابا فرهنگ دوست داشتن آشنایی نداره و حتی رفتار متقابل در برابر محبت شما رو بلد نیست. داره از ابراز محبت شما به عنوان نقطه ضعفتون استفاده می کنه چون متاسفانه(و واقعا متاسفانه) اونو وظیفه ی شما میدونه!!!!! تو پست قبلیم نخواستم بگم ولی من فکر می کنم داره با شخصیت شما بازی می کنه متاسفانه رابطه ی دو طرفه دوست داشتن و عشق ورزیدنو بلد نیست در واقع تفکرش اشتباس

  2. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 شهریور 88 [ 18:36]
    تاریخ عضویت
    1387-10-06
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    3,386
    سطح
    36
    Points: 3,386, Level: 36
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی

    سلام دوستان
    این هم از بی محلی
    امروز 4 روزی که خانومم رفته خونه پدرش...امروز تصمیم گرفتم زنگ نزنم این کارم کردم اما چه فایده از صبح تا الان که من تماس نگرفتم ایشون هم حتی یک تک زنگ نزده!!!!
    دارم باور میکنم وجود من براش هیچ ارزشی نداره خیلیییییییییییییییییییییی یی بی تفاوته خیلیییییییییییی...بهش اینو گفتم چندین بار که چرا میخوای اینجوری نشون بدی که هیچی برات مهم نیست؟چرا میخوای به من ثابت کنی وجودم برات مهم نیست؟چرا میخوای اینجوری نشون بدی که بود و نبود من برات بی تفاوته؟ ازش بار ها پرسیدم مگه بدی از من دیدی؟
    من که براش چیزی کم نذاشتم!بگید چی کار کنم؟زنگ نزنم؟دلم براش تنگه اما خیلی دلگیرم خیلییییییییییییییییییییی
    دوست دارم دوست داشتن را بیاموزم!

  3. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 شهریور 88 [ 18:36]
    تاریخ عضویت
    1387-10-06
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    3,386
    سطح
    36
    Points: 3,386, Level: 36
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی

    میخواد به من ثابت کنه براش مهم نیستم بود و نبودم در زندگیش هیچ تاثیری نداره نمیدونم چرا؟بارها بهش گفتم اگر برای تو فرقی نداره اما برای من داره وجود تو برای من مهمه اگر من برای تو مهم نیستم............
    دوست دارم دوست داشتن را بیاموزم!

  4. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 شهریور 88 [ 18:36]
    تاریخ عضویت
    1387-10-06
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    3,386
    سطح
    36
    Points: 3,386, Level: 36
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی

    poune خانوم اگر ابراز محبتو وظیفه من میدونه چرا بارها به من گفته ""تو خیلی مهربونی""؟؟؟؟پس معلومه محبت رو میفهمه...درست نمیگم؟؟چه طور بهش یاد بدم که اونم ابراز کنه؟شما میگید یادش بده ولی چه طوریشو هیچکی اینجا نمیگه!چرا میگن!میگن بی محلی کن!!!!!!
    دوست دارم دوست داشتن را بیاموزم!

  5. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 شهریور 88 [ 18:36]
    تاریخ عضویت
    1387-10-06
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    3,386
    سطح
    36
    Points: 3,386, Level: 36
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی

    sade begam گریه کردن مخالفم...خدا رو شکر(بر خلاف من)خانومم اخلاق گریه کردنو نداره..اوایل وقتی ناراحت بود قهر میکرد ولی با هم صحبت میکردیم! به تازگی این جوری شده قهر میکنه دیگه هیچی هم نمیگه! داد هم نمیزنه بر عکس سکوت میکنه من با داد زدن و گریه کردن مخلالفم...دوست دارم خانومم حرف دلشو راحت بیان کنه دیگه چه نیازی هست به گریه و داد زدن وقتی من امادم تا صحبتاشو بشنوم و دلایل نراحتیشو بدونم!فکر میکنم اون موارد برای کسی باشه که میخواد به وسیله داد زدن . گریه کردن توجه طرفشو جلب کنه ...نه برای خانوم من که من سراپا توجهم!به التماس میخوام که حرف بزنه و بگه...
    دوست دارم دوست داشتن را بیاموزم!

  6. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 شهریور 88 [ 18:36]
    تاریخ عضویت
    1387-10-06
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    3,386
    سطح
    36
    Points: 3,386, Level: 36
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی

    mohat...kimiakhaton..شادزی...آزده فروزش...merdad24..sahel2008...nini_bj از همه شما مننونم...Nini_bj برعکس! خهنومم در دامن مادری بزرگ شده که بسیار هم ابراز علاقه میکنه...قربون صدقش میره....خانومم رو بارها دیدم بغلش میکنه....بوسش میکنه...نوازشش میکنه...خیلی خیلی گرم و با محبته...
    ولی با رودر بایستی موافقم...خانومم خجالتی هستش!و البته مغرورم هست... ایشون اتفاقا خیلی هم خوب بلده در رابطه با مادرش و دوسته صمیمیش و برادرش اینو به وضوح دیدم! فقط در رابطه با من بلد نیس! یا نمیخواد!یا ............................. نمیدونم!
    دوست دارم دوست داشتن را بیاموزم!

  7. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 شهریور 88 [ 18:36]
    تاریخ عضویت
    1387-10-06
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    3,386
    سطح
    36
    Points: 3,386, Level: 36
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی

    خانم فروزش باور کنید همین طور هم بوده...از خانومم ناز بوده و از من نیاز...یک بار خودم بهش گفتم اگر ناز نکنی ناراحت میشم من از ناز کشیدن ناراحت نیستم اما قهر!! خیلی تفاوت داره...البته هم خانومم همیشه ناز کردنو من نازشو با جونو دل خریدم و بحثی هم درش نیست ولی این با کم محلی خیلی فرق داره...با بی تفاوتی خیلی فرق داره...من از این ناراحتم نه از ناز کردن خانومم...که به دیده منت نازشو میخرم و میپذیرم...باورکنید از ته دلم میگم...هیچ ابای هم ندارم ..در حضور خودش هم بار ها و بارها گفتم و صد البته باز هم میگم تا اخر عمر نازشو میکشم از او ناز از منم نیاز...اما بی محلی و بی تقاوتی نباشه...این خواسته زیادیه به نظر شما؟؟؟؟؟
    دوست دارم دوست داشتن را بیاموزم!

  8. #38
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 آذر 88 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,411
    سطح
    36
    Points: 3,411, Level: 36
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 100 در 62 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی

    ببخشین محسن جان یه سوال!

    رابطه ی جنسی شما با خانمتون چطوره؟آیا ارتباط خوبی دارین باهم؟ اونقدر با هم نزدیک هستین؟ایشون به شما مسایل و تمایلات جنسیشون رو میگه؟؟؟

  9. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 اسفند 88 [ 13:03]
    تاریخ عضویت
    1387-8-27
    نوشته ها
    482
    امتیاز
    5,545
    سطح
    47
    Points: 5,545, Level: 47
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    78

    تشکرشده 77 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی

    آقا محسن بیخیال عشق و عاشقی.... که چی بشه ابراز محبت کنه؟ امروز میکنه فردا فراموشت میکنه ..... چشمه باید خودش بجوشه با آب ریختن آب دار نمیشه! خودش نخواد به شما ابراز علاقه بکنه خودتونم بکشید نمیکنه می فهمید چی میگم نمیکنه...
    امروز مادرم با نامزدم تماس گرفت که همه چیز تموم شد طلاق..... نامرد نکرده یه مسیج بده بد و بیراه بگه چه برسه به زنگ زدن و ناز منو خریدن..... اونم مثل نامزد شما که شما رو نمیبینه من رو نمیبینه ..... نمیبینه که چطور دارم خورد میشم داغون میشم ..... مطمئنم الان راحت گرفته خوابیده اون خوابه او من دارم با اشکام شب رو به صبح میرسونم
    تنها کاری که می تونید بکنید بپذیرید که همسرتون اینجوریه نمیشه عوضش کنید!
    یکی از دوستان بهم گفت معتاد وقتی می تونه ترک کنه که خودش بخواد حالا هم اگه همسرت نخواد بهت محبت کنه گفتن و خواستن محبت فقط باعث آذردگی خاطر شما میشه و بس
    من حالم اصلا خوب نیست دارم میترکم از دست این بقض
    چی میشد عمرمون دست خودمون بود
    توبه کردم دیگه از هیچکسی محبت نخوام و به هیچ کسی دل نبندم که اون آخر آخر آخرش فقط پشیمونیه سرکوفته له شدنه خفه شدنه
    نمیتونم نفس بکشم
    هزار دشمنم ار می کنند قصد هلاک
    گرم تو دوستی از دشمنان ندارم باک

  10. #40
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 آبان 91 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1386-7-17
    نوشته ها
    1,333
    امتیاز
    16,003
    سطح
    81
    Points: 16,003, Level: 81
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 347
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 498 در 242 پست

    Rep Power
    152
    Array

    RE: خانومم رو دوست دارم چی کار کنم دوسم داشته باشه؟؟؟؟ازش خیلی دلگی

    دوست گرامی
    گاهی محبت بیش از اندازه طرف مقابل را پر توقع میکنه
    بهتره که کمی هم اعتدال رو رعایت کنی و خودتو با چیزهای دیگه سرگرم کنی اون نقطه ضعف شما رو فهمیده و این برای شما خوب نیست
    ابراز محبت خودتو رو محدود کنید 2-3 روزی یه بار
    و نتیجه اش را ببین


 
صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوست دارم عروسک داشته باشم
    توسط سالم96 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 اردیبهشت 97, 16:18
  2. چیکارکنم؟؟؟؟راهنماییم کنید باتجربه هااا
    توسط arghavan68 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 بهمن 93, 10:40
  3. دارم نسبت به عروسمون حس منفی پیدا میکنم اما اصلا دوست ندارم این جوری بشه
    توسط دل سوخته در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 شهریور 91, 19:30
  4. پاسخ ها: 66
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اردیبهشت 88, 14:02

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.